Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kleopatrina
Jag äger en Minimundus och har testat en Looma Sino.

Looma sino är väldigt tunn och har hon fått bebis eller kommer få medans det är varmt sku jag rekommendera den (av dessa två alternativ), ska hon få en bebis i kallare väder så kanske minimundus är ett bättre alternativ. Sen beror det så klart på hur mycket hon kommer bära ute och i vilka väder...
och om hon är frusen eller varm av sig :) ...men Loomas är den jag personligen hade rekommenderat.

Det finns ingen möjlighet för henne att testa eller iaf känna på dem innan hon bestämmer sig?
"Smaken är som baken"
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag köpte en ekologisk trikåsjal från Minimundus till min lillebror som fick bebis nyss. Jag blev glatt överraskad när den kom, den var inte bara billig och ekologisk, den var tunn och fin också. Så den rekommenderar jag även fast jag själv inte burit mina barn i en sån. :tumup:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag ska tillägga att jag hade en Sino till Milo och den var bra, tunn, och mysig, men den är dyr, lite onödigt dyr.
Av Kleopatrina
Jag håller med om att Sinon är lite onödigt dyr, spec i jämförelse med en Minimundus
...fast den ekonomiska delen går juh ev att lösa genom att köpa en beg tex här :)

Min Minimundus är inte i närheten av lika tunn som en Sino och den töjde ut sig jättesnabbt tyckte jag (ändarna blev überlånga), men med det sagt måste jag ändå påpeka att den fick mig att älska att sjala och jag har tom gett Minimundus webb-adress till sonens barnmorska :)
Användarens profilbild
Av snisk
Jag har haft båda och tycker bäst om minimundus för att finns som ekologisk och för att den inte blev så svajig utan kunde användas mkt längre än Sinon.

Sen är det klart att är man mkt varm av sig och det är högsommar så kanske Sinon är bättre. Fast som andra också skrivit, i dyraste laget.
Användarens profilbild
Av UWO
Massor av tack för alla svar!! :)

Har inte hunnit prata med henne ännu. Hon väntar ju bebisen till om 3-4 veckor så hon kommer ha den under sommaren. Sen vet jag inte om hon tänker vara kvar här, i mellersta norrland, eller flytta neråt Skara-hållet. Här uppe blir det väl inte kanonvarmt varje dag.

Vad många det är som har provat båda, alldeles överraskad. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?