Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:Chily skrev:Oh, vad spännande.Hmm, nu borde ju dottern ha vaknat och då borde det ju gå att ta kort utan att hon blir störd av blixten. Undra hur länge vi kommer få vänta på resultatet?
Sätter mig här och väntar på att få se resultatet.
Bina skrev:Men människa - vi kan väl få se bild på skapelsen även utan barn?Neeej, för jag är på jobbet.
JinxLinda skrev:Men du får ju faktiskt springa och hämta ditt barn på dagis, ta en bild och sen springa hem till datorn igen
eller låna grannbarnen?![]()
Ullegulle78 skrev:JinxLinda skrev:Men du får ju faktiskt springa och hämta ditt barn på dagis, ta en bild och sen springa hem till datorn igen
Jag ska bara koll amed min chef om det är ok för henne..
Ullegulle78 skrev:Hon kanske kan ställa upp som provdocka. Jag antar att du har med skönheten till jobbet idag förinte kan man väl slita sig från ett vackert bärdon.JinxLinda skrev:Men du får ju faktiskt springa och hämta ditt barn på dagis, ta en bild och sen springa hem till datorn igen
thanisa skrev:Nja, kan kan man väll...Ullegulle78 skrev:Hon kanske kan ställa upp som provdocka. Jag antar att du har med skönheten till jobbet idag förinte kan man väl slita sig från ett vackert bärdon.JinxLinda skrev:Men du får ju faktiskt springa och hämta ditt barn på dagis, ta en bild och sen springa hem till datorn igen
Ullegulle78 skrev:Nu är det inte långt kvar tillBra!
Ullegulle78 skrev:Då ska vi se om det går att ladda upp bilderna...du kan bifoga dem här, under där du skriver inlägget
NÄHÄ!
De är för stora för att ladda upp på FL!
Någon som vet hur jag kopierar över bilder från min dator utan att de ligger på internet först...?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?