Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Klipper in från 'vi som syr tygblöjor'

Det finns en coop som har ullinterlock, 97% ull & 3% lycra. Det är den blandningen man använder till ullbyxor & tygbindor. 100% ullinterlock riskerar att fortsätta krympa om man inte handtvättar kallt. Priset ligger på $18/yard för 1-5 yard, $17/y för 6-15 yards, $16,50/y för 16-30yards & $16/y för en hel rulle =45 yrds. Denna är ofärgad & gjord på ull från Nya Zeeländska får inte de plågade Australiensiska fåren. Surface shipping ingår i priset & tar vanligtvis 6-8 veckor, men kan ta upp till 5 månader om man har otur. Det går att betala extra för Airlift, men det kostar $60/rulle. Man får räkna med en ganska lång tidsram, från det att databasen stängt & hon har beställt tar det 20-25 dagar att tillverka det, sen ska det till henne för klippning & paketering & sen tar frakten hit minst 1,5 månad..så räkna med minst 4 månader från nu. Men priset är bra :) Är man tillräckligt många skulle man kunna dela på en rulle & slippa tiden för klippning :wink:
Corona:Beställer vi en hel rulle (45 yards) vilket jag tänkte att vi skulle försöka få ihop, så ligger priset på $16 d.v.s ca 125:- per yard. En yard är 91cm. Det enda som tillkommer är frakt från mig till dig :)

NoraNora: Det är tjock interlock & jag som inte kan något alls om ullblöjbyxor har förskat runt lite & det verkar som att det räcker med två lager om det ligger på 12oz, denna är på 16oz så ännu tjockare/tyngre med andra ord.
Nu är vi uppe i 8-10 yard (för jag antar att ni menar yard när ni skriver meter, eller?). Ni som bloggar får gärna skriva lite om denna coopen så får vi kke ihop tillräckligt med folk så vi kan beställa en hel rulle :)
Av corona
Shuna76 skrev:Corona:Beställer vi en hel rulle (45 yards) vilket jag tänkte att vi skulle försöka få ihop, så ligger priset på $16 d.v.s ca 125:- per yard. En yard är 91cm. Det enda som tillkommer är frakt från mig till dig :)
Aha! Nu förstår jag Bild

Räkna med omkring två meter till mig då :D
Melon: Nej inte Serena, men genom en annan tjej i Kina :)

Om det är någon som vill ha men inte kan betala hela summan på en gång så kan jag tala om att när databasen stänger så betalar man 30% i deposition & sedan när hon har tyget hos sig, vilket tar 4-5 veckor så betalar man resterande 70%. Jag tänkte dock i mesta möjligaste mån betala hela summan på en gång, men huvudsaken är ju att vi blir tillräckligt många för att beställa en hel rulle så är det nån som vill vara med, men behöver dela upp det så går det bra att göra så :)
Shuna76 skrev:Melon: Nej inte Serena, men genom en annan tjej i Kina :)

Om det är någon som vill ha men inte kan betala hela summan på en gång så kan jag tala om att när databasen stänger så betalar man 30% i deposition & sedan när hon har tyget hos sig, vilket tar 4-5 veckor så betalar man resterande 70%. Jag tänkte dock i mesta möjligaste mån betala hela summan på en gång, men huvudsaken är ju att vi blir tillräckligt många för att beställa en hel rulle så är det nån som vill vara med, men behöver dela upp det så går det bra att göra så :)
Jaha, för jag fick mejl i Serenas grupp med precis samma info.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?