Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

RG78 skrev:Jo, det tyget är jättefint :) Hoppas du inte behöver vänta alltför länge.
Indah skrev:Två selar (än så länge)

Jag har en Beco Butterfly II och en Manduca (mannens) men jag skulle gärna vilja köpa en Connecta Norwegian Birds när de får in tyget igen. Jag har ingen aning om den är bekväm men snygg är den då alla gånger. Jag skulle kunna köpa många fler men mannen bromsar mig lite :evil:
Den är så snygg! :heart: Tyvärr verkar inte dottern vara lika förtjust i den som jag är... :(
Hoppas hon ändrar sig annars får jag sälja den, en sådan skönhet ska användas!
Vi har tre. Min (Beco butterfly), makens (Beco 4th) och "fulselen" :lol: - en gammal blekt Patapum som dock är skön att bära i och som vi tar när det råder hög risk för nedsmutsning eller borttappning.
Vi har en AP och en MT, men den räknas knappt som sele...
Är supernöjd med AP'n, fast jag har ju inte provat nåt annat heller :mrgreen:
Eller jo, en BB-active, men den är inte ens värd att nämna namnet på här...
Skulle kunna skaffa ett helt gäng selar bara för att de är så snygga!
Är sugen på Beco, men vi får se... Måste bearbeta mannen lite först :wink:

Vill du testa min AP så hojta till, vi bor ju i samma stad :tumup:
2 eller 4 beroende på hur man räknar

1 ERGO OG
1 ERGO NG

1 gammal semper sele
1 gammal sele (vet ej märke)
De två är lite roliga att ha, men används inte.
Maken har 3 selar. En Ergo, den är skönast men han måste ha hjälp att ta på den på ryggen, antingen av mej eller ett bord. Sen har han 2 Beco butterfly oxå, varav en inne och en i bilen.
Av RG78
Får hoppas hon ändrar sig, annars får du väl hojta till :)
Chily skrev:
RG78 skrev:Jo, det tyget är jättefint :) Hoppas du inte behöver vänta alltför länge.
Indah skrev:Två selar (än så länge)

Jag har en Beco Butterfly II och en Manduca (mannens) men jag skulle gärna vilja köpa en Connecta Norwegian Birds när de får in tyget igen. Jag har ingen aning om den är bekväm men snygg är den då alla gånger. Jag skulle kunna köpa många fler men mannen bromsar mig lite :evil:
Den är så snygg! :heart: Tyvärr verkar inte dottern vara lika förtjust i den som jag är... :(
Hoppas hon ändrar sig annars får jag sälja den, en sådan skönhet ska användas!
Av RG78
Har maken TRE selar? :shock: Kul! Trodde knappt det fanns en endaste man där ute som hade mer än en sele (som frun köpt till honom)....och din har tre....det finns alltså män som förstår varför man måste ha mer än en sele :app:
eamane skrev:Maken har 3 selar. En Ergo, den är skönast men han måste ha hjälp att ta på den på ryggen, antingen av mej eller ett bord. Sen har han 2 Beco butterfly oxå, varav en inne och en i bilen.
RG78 skrev:Har maken TRE selar? :shock: Kul! Trodde knappt det fanns en endaste man där ute som hade mer än en sele (som frun köpt till honom)....och din har tre....det finns alltså män som förstår varför man måste ha mer än en sele :app:
eamane skrev:Maken har 3 selar. En Ergo, den är skönast men han måste ha hjälp att ta på den på ryggen, antingen av mej eller ett bord. Sen har han 2 Beco butterfly oxå, varav en inne och en i bilen.
Jag har bara köpt en av dem åt honom ;) De andra har han köpt själv :) Jag bär helst inte i sele alls men jag har ju några sjalar :P
Vi har tre (men jag är så sugen på att prova en AP också).
En ergo, som jag egentligen gillar bäst, den är så ingosad och passar mig så bra.
En beco 4th som är ett nyförvärv som är nästan lika bra som ergon.
En manduca som jag vill göra mig av mig men som maken tycker är toppen. Så vi behåller den för hans skull.

Edit:Jag glömde vist vår BB active som ligger i en låda och gråter av ensamhet.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?