Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi har 2 just nu, en Ergo och en Manduca.

Ergon var den första, jag köpte till maken då hans föräldraledighet började julen -06. Han har använt den mycket, jag bar mest i sjal.
Sen blev jag kär i Manduca Kona Coffee när den kom och köpte en. Det är nu den sele som funkar bäst till att bära N (ca 105 cm och 17 kg).
En Beco Butterfly bodde här ett tag men den fick flytta. Jag fixade inte att den inte fungerade som andra selar :lol:

Jag letar fortfarande efter den optimala selen för att bära lilla G (ca 69 cm, 8,5 kg) och som passar mig. Tycker att både Ergo och Manduca känns klumpiga och sitter sådär. Vill ha en mjuk och smidig sele som sitter bra. Har en sele på ingående som ska bli spännande att prova :eld:

Vi funderar på att sälja Ergon, men det är lite nostalgi med det, så den får kanske stanna ett tag till för makens skull. Jag har ju mina sjalar :loving:

Så 2-3 st tycke jag känns helt normalt att ha, när man är två som ska bära och har två barn som ska bäras i alla fall.
Av RG78
Vad är det för sele du har på ingående? :)
Jemmah skrev:Vi har 2 just nu, en Ergo och en Manduca.

Ergon var den första, jag köpte till maken då hans föräldraledighet började julen -06. Han har använt den mycket, jag bar mest i sjal.
Sen blev jag kär i Manduca Kona Coffee när den kom och köpte en. Det är nu den sele som funkar bäst till att bära N (ca 105 cm och 17 kg).
En Beco Butterfly bodde här ett tag men den fick flytta. Jag fixade inte att den inte fungerade som andra selar :lol:

Jag letar fortfarande efter den optimala selen för att bära lilla G (ca 69 cm, 8,5 kg) och som passar mig. Tycker att både Ergo och Manduca känns klumpiga och sitter sådär. Vill ha en mjuk och smidig sele som sitter bra. Har en sele på ingående som ska bli spännande att prova :eld:

Vi funderar på att sälja Ergon, men det är lite nostalgi med det, så den får kanske stanna ett tag till för makens skull. Jag har ju mina sjalar :loving:

Så 2-3 st tycke jag känns helt normalt att ha, när man är två som ska bära och har två barn som ska bäras i alla fall.
:hello:

2 beco 4th
1 angelpack (väntar på en till)
1 beco bf 2, som jag inte har listat ut hur man använder ännu, men den är så snygg... (har en ide om att mannen säkert vill använda den då han är hemma med barnen)
1 connecta vattensele (fortfarande oprovad :oops:)
1 manduca

Använder mest manducan, kan tänka mig en till i annan färg...
2 selar bor här hemma.
1 Manduca och en Connecta. Jag skulle nog kunna ha fler... är sugen på en Manduca Kona Coffee men det är ju nästan omöjligt att hitta en sådan.
Senast redigerad av Blossom den mån jun 15, 2009 13:53, redigerad totalt 1 gånger.
RG78 skrev:Just det, du säljer ju selar :) Vilka tre är det du använder mest?
diddeldi skrev:ett tiotal tror jag, fast det är mest tre av dem som används.
angelpack och beco använder jag mest, angelpacken ligger högst upp på listan.
Två selar (än så länge)

Jag har en Beco Butterfly II och en Manduca (mannens) men jag skulle gärna vilja köpa en Connecta Norwegian Birds när de får in tyget igen. Jag har ingen aning om den är bekväm men snygg är den då alla gånger. Jag skulle kunna köpa många fler men mannen bromsar mig lite :evil:
RG78 skrev:Skönt att höra att det är fler som har mer än två selar....det känns nästan som det vore försvarsbart att utöka samlingen med ännu en sele...hahaha..är så sugen på en AP.
Klart du ska ha (minst) en till :tumup:
Av RG78
Jo, det tyget är jättefint :) Hoppas du inte behöver vänta alltför länge.
Indah skrev:Två selar (än så länge)

Jag har en Beco Butterfly II och en Manduca (mannens) men jag skulle gärna vilja köpa en Connecta Norwegian Birds när de får in tyget igen. Jag har ingen aning om den är bekväm men snygg är den då alla gånger. Jag skulle kunna köpa många fler men mannen bromsar mig lite :evil:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?