Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Jag ska köpa en sele och jag vill ha den innan midsommar. Vi har burit massor i Ergo men den är trasig på minst fem ställen och jag har ingen lust att gå med den i sommar då den ser så sliten ut och helst vill jag ha något mindre klumpigt. Jag gillar att ergon är skålformad för rumpan. E som ska bäras i sommar är 22 månder nu. Jag vill att selen är hög i ryggen och att det finns huvudstöd. Han ska kunna sova. Jag gillar inte heller när benen hänger i selen på halva låren utan jag vill att sittdelen ska vara bred. Sedan får den gärna vara sommrig. Jag vill inte ha någon innersele (ellr avd det är mellan barn och bärare på Becon). Jag är rätt dåligt bevandrad i vad man kan köpa för jag har nästan itne köpt något alls. Äger bara en långsjal tex.

Funderar på Angelpack LX. Kan det vara något?
Jag röstar också för en Manduca, en i snygg somrig färg! Jag älskar vår Manduca, den avlastar jättebra och är jättesmidig! Men jag hade gärna haft den i en roligare färg än originalpetrol, men det fanns inga andra färger när jag beställde...
Jag tror nog mer på Angelpacken om du gillar ergon. Vi har en ergo, en manduca och en beco 4th. Ergon gillar jag allra bäst och jag tycker att becon är som en lite enklare variant av den. Angelpacken har jag hört ska vara ganska lik Becon. Manducan är inte alls lik ergon och jag kommer inte alls överens med den. Det är för mycket flärpar överallt och den är inte alls lika bekväm att bära med, får ont i axlarna på en gång.

Så jag röstar för Angelpack (du får gärna tala om vad du tycker om du skaffar en sådan.).

Edit: Såg att du bor i Stockholm, kanske en tur till Knyt-an kan vara något, hon har väl både Angelpack och Manduca (och connecta som jag också tycker verkar intressant).
Användarens profilbild
Av miom
Jag gillar manducan men E är lite för stor för att ha den ihopfälld och då känns det som om det är lite väl mycket remmar, spännen och kanter på den :?

Angelpacken finns i två modeller. Någon som kan säga något om de olika modellerna. Är den skålformad för rumpan? Svårt att se på bilden.

denna var väl fin :D
Bild
miom skrev:
ZaZi skrev:Varför inte slå till på Aelias annons?

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 7&t=135820

Så fin! Önskar jag hade en unge att bära...
Vad fin. Tack för tipset. Jag tror jag slår till faktiskt. :D
Annars rekommenderar jag absolut Angelpack LX som är härligt hög i ryggen! :tumup:
Användarens profilbild
Av ZaZi
miom skrev:

:tumup:

Som tipsare vill jag ha första tjing om du säljer vidare. :lol: Jag tycker den är helt fantastiskt fin! (& praktiskt med mörka axelband. 8) )
Användarens profilbild
Av miom
ZaZi skrev:
miom skrev:

:tumup:

Som tipsare vill jag ha första tjing om du säljer vidare. :lol: Jag tycker den är helt fantastiskt fin! (& praktiskt med mörka axelband. 8) )
:notes: :tumup:
miom skrev:Jag gillar manducan men E är lite för stor för att ha den ihopfälld och då känns det som om det är lite väl mycket remmar, spännen och kanter på den :?

Angelpacken finns i två modeller. Någon som kan säga något om de olika modellerna. Är den skålformad för rumpan? Svårt att se på bilden.

denna var väl fin :D
Bild
Angelpacken är inte skålformad på samma sätt som Ergon du har. Ser att du bor i Sthlm och tipsar om att besöka Knyt-An (www.knyt-an.se) och prova Angelpack. Ta med din Ergo så kan du jämföra dem :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?