Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag har en Beco Nekko.
Bild
DEn är lite nött i den svarta färgen, så som sig bör efter 2 års avnvändande....
Jag är nu lite sugen på att färga den lila.
Jag tänkte mig denna lila färg:
http://www.dylon.co.uk/colours.html
Klicka p "intense Violet".
Min förhoppning är då att det vita i Becon kommer bli Skarplila och det blekta svarta kommer bli dovt lila.
Vad tror ni om det...? :hmm:
Senast redigerad av Ullegulle den fre jun 12, 2009 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Asia
vågar du det? :siishah:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Låter som det kan bli väldigt fint tycker jag! :-D

Ang. att våga, tja, varför inte? Det känns som en rätt säker färgning, ffa om den inte känns så snygg som den är, och det känns inte som att svart och lila kan bli annat är svart och lila?
Det jag kan komma att tänka på skulle väl vara är att komma ihåg tvätta selen först, även om den ser ren ut, så att det inte finns något gammalt intorkat som hindrar färgen att fästa jämt och snyggt?
Användarens profilbild
Av Ullegulle
CrazyMagpie skrev:Låter som det kan bli väldigt fint tycker jag! :-D

Ang. att våga, tja, varför inte? Det känns som en rätt säker färgning, ffa om den inte känns så snygg som den är, och det känns inte som att svart och lila kan bli annat är svart och lila?
Det jag kan komma att tänka på skulle väl vara är att komma ihåg tvätta selen först, även om den ser ren ut, så att det inte finns något gammalt intorkat som hindrar färgen att fästa jämt och snyggt?

Bra tips!
Här ska tvättas före färgning... :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Ullegulle78 skrev:
thowida skrev:Färga, och glöm inte visa oss efteråt.. :wink:
Så får det bli... :tumup:
Då sätter jag mig här och väntar på bilder :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?