Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag hittade den här underbart vackra mei taien på tradera.. vad tror ni om den..ser den bra ut??

Bild
Användarens profilbild
Av Aurian
Lin skrev:Jag funderar på hur axelbanden sitter fast, jag hade inte velat ha dem rakt ut från ryggstödet på det sättet, men det är möjligt att det fungerar?
Om de inte är sydda en bra bit in innanför tyget på sittdelen... Men det går ju inte att se på bilden... Kan vara en idé att skriva och fråga om det!

Annars tyget är fabulöst!! :love:
Användarens profilbild
Av lillvilda
hmm ja det funderade jag oxå på..för på babyhawken som jag har går de iaf snett uppåt...
Användarens profilbild
Av mian
Superfint tyg!

Jag är helt osykunnig men jag tycker kanske att midjebandet ser lite smalt ut? Är det vadderat (annars tycker jag det skär in något gräsligt)?

Det är svårt att se, men axelbanden ser ut att vara korta? Minst två meter tycker jag att de behöver vara för att man skall kunna knyta ordentligt. (Sedan har de en konstig vinkel som Lin skriver)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
supersnyggt tyg!! men som de sndra säger så vill man ju ha axelbanden snett lutande uppåt.. men det går ju att sprätta o sy om!
o midjebandet ser ju inte vadderat ut, men det kan ju fungera ändå.. om den är billig köp! om inte låt bli =)
Användarens profilbild
Av lillvilda
visst var tyget underbart :love:

jag e rätt liten så jag behöver sällan å långa axelband så de räcker säkert till. Men jag funderar lite över axelremmarna. Jaja jag har väll inga pengar över för ännu en mei tai den här månaden iaf :evil: men visst blev man sugen på det vackra tyget.
Användarens profilbild
Av Foxan
Lin skrev:Jag funderar på hur axelbanden sitter fast, jag hade inte velat ha dem rakt ut från ryggstödet på det sättet, men det är möjligt att det fungerar?
Just precis, det var min första tanken också! Kan vara rätt obekvämt annars :(

Mönster är snygg! Hur mycket vill de ha för den?
Användarens profilbild
Av lillvilda
låg på 200 kr som utgångspris tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?