Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Ja, här hemma alltså. :lol:

Så igår gick han och köpte en Ergo och han är stolt som en tupp. :loving: Bar båda ungarna igår kväll. Han vill sätta upp den på väggen som prydnad när det inte bärs och det värsta av allt: JAG får inte använda den! :siishah:
Fast idag ska jag använda den i smyg när han är på jobbet, om det nu kan funka när man är gravid.

Han är så söt och jag är så förvånad över att han kan tänka själv. :heart: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Hallon
:tumup:
Skulle han möjligen kunna hålla en kurs för andra pappor? T.ex. för pappalediga pappor som t.o.m. tar vagnen till bilen (20m) och från bilen in på dagis (15m) och som springer på olika museum med barnen varenda vecka och varje gång beklagar sig över att det är dåligt anpassat för barnvagn?
Menar ni att MÄN kan bära? Här var det en gång i en babybjörn och sen iget mer. Det resoneras att det finns ju en arm att bära på (det märks att det inte behövts bäras längre stunder för maken, va?)
:) :heart:
så det är en sele som behövs för att gubben ska bära

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?