Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Idag på avslutningen var det en liten bebis som inte tyckte det var kul alls, de fick bära och bära henne hela tiden.
J har varit sjuk och var inte jättepigg i kyrkan direkt, så när jag kände att hon behövde mysa lite extra knöt jag upp henne på ryggen :tumup: Efteråt frågade mamman om hon fick titta lite :D Självklart pratade jag sjal och visade :) Hon ska ringa mig under sommarlovet och bestämma för träff med visning 8) Kul att fler blir intresserade
Användarens profilbild
Av zero.sara
Promotade även sjal och sele i helgen när vi var på casting :tumup:
Där var det en 6 månaders som inte ville sitta i vagnen utan ville bli buren hela tiden. Det är tungt att bära 6 månaders på höften flera timmar.... Visade bärpåsen (som tyvärr var det enda som var med eftersom liten var hemma och sjuk) och berättade om manducan+ andra ergonomiska selar eftersom de var mer intresserade av sele (hade en babybjörn i bilen men använde den inte eftersom de fick så ont i axlarna :lol: )
Användarens profilbild
Av zero.sara
Spamma min egen tråd :roll:
I lördags på fälttävlan (jag jobbade i resultatsekritariatet) visade vi både sjal och sele :tumup: J sov gott i selen medan jag jobbade på och så vilade hon en stund i sjalen. Fick frågan om jag kommit på det själv :Hahaa: :wink: men hänvisade hit 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
sapos skrev::tumup: Vad roligt!

dra ner fler i sjalträsket, gör det :fnissa:
:twisted: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
:tumup: :vågen:
Jag gör också mitt bästa för att uppmuntra fler att bära. Jag upplever att det är fler som kommer fram och pratar med mig om sjalarna nu än för bara några månader sen. Fast det kanske beror på att man är ute mer nu på våren och sommaren.
Hur var det, finns det fortfarande sjalbarnsvisitkort som man kan trycka upp och dela ut?
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Åh :vågen: vad duktig du är .. jag får ju bara tunghäfta å blir tyst när folk tilltalar mig..

DU vet du vad jag har funderat så för jag har tyckt att jag känt igen dig på avataren men seg i skallen som man är så har jag inte kopplat.. Men du jag tror våra stora tjejer har gått på dagis tillsammans :-)
Användarens profilbild
Av zero.sara
he77na skrev:Åh :vågen: vad duktig du är .. jag får ju bara tunghäfta å blir tyst när folk tilltalar mig..

DU vet du vad jag har funderat så för jag har tyckt att jag känt igen dig på avataren men seg i skallen som man är så har jag inte kopplat.. Men du jag tror våra stora tjejer har gått på dagis tillsammans :-)
Vad världen är liten. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?