Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Med i presspaketet är det förrutom själva pressen verktyg för att applicera knappar i strl 16 & 20 samt valfria knappar till ett värde av $60, vilket motsvarar 1000 knappar. Vill man kunna knappa metallknappar behöver man köpa till ett verktygsset & det säljer inte Serena. Jag har för mig att det står här i tråden någonstans var man kan köpa dem..kan det ha varit Verybaby som har dem :hmm:
Av tussilago
o, vad sugen jag blir...

är det någon som vet om man kan sätta fast färgade knappar med prymtång? försöker hitta alla argument jag kan komma på till varför jag behöööööver en kampress ;)

hur är priserna på själva tryckknapparna för kampressen jämfört med dem man använder till prymtång?
Användarens profilbild
Av melon
:gah: Jag blir tokig snart. Nu sitter jag i gruppen och ska beställa men jag har glömt var jag läst om fraktsätt. :hmm: Nu måste jag välja mellan surface eller airlift, någon som kan svara på vad som är bäst till Sverige?
Användarens profilbild
Av melon
Jenny med Emiliten skrev:
melon skrev:Hittat :lol:
Jag beställde "surface" från USA en gång, det tog 6 veckor ... Var hittar man sån där smiley där man tar sig för pannan?
Denna? :duh:

Jag är så klantig och dålig på engelska så jag råkade gå ur gruppen när jag trodde att jag bara tackade nej till alla jäkla mail som kommer till gruppen hela tiden :duh: Alltså, jag tycker att detta är ett dökrångligt system. :roll: Vad är det för fel på en vanlig webshop liksom. 8)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Melon: Välj daily digest på mailen så får du inte mer än 1-2 om dagen :)
Hjälper inte mig..jag är nog med i runt 25 grupper :fnissa: Men med daily digest får man mailen samlade istället för ett & ett :)
Användarens profilbild
Av melon
Shuna76 skrev:Melon: Välj daily digest på mailen så får du inte mer än 1-2 om dagen :)
Hjälper inte mig..jag är nog med i runt 25 grupper :fnissa: Men med daily digest får man mailen samlade istället för ett & ett :)
Tack! :tumup: Nu är iaf en press beställd!
melon skrev:
teres skrev:jag har beställt surface från Kina, tog nästan 5 månader! :lol:
:shock:
Men det blir billigt med ytpost! Jag beställde ett paket från Wazoodle i Kanada (el USA?) och frakten kostade lika mycket som det skulle ha gjort att posta inom Sverige.
Användarens profilbild
Av teres
den gången det tog sådan tid hade jag beställt ganska mycket tyg.....blev billigt men tog nååågot längre tid än jag räknat med.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?