Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken längd?

Längre än 5,4 m
2
4%
5,1-5,4 m
12
21%
4,6-4,7 m
40
70%
4,1-4,2 m
3
5%
3,6 m
Inga röster
0%
2,5 m
Inga röster
0%
kortare än 2,5 m
Inga röster
0%
Av sjaltokan
Om du skulle få ha en längd på dina sjalar vilken längd skulle det vara då?

Själv skulle jag välja 5,1-5,4 m för att kunna knyta knuten på magen i omslutet på magen. Samtidigt så bär jag ju mesta tiden på ryggen och då är det ju långt.. :hmm:
frida skrev:5,1-5,4 för det är så snyggt med svans 8)
:iagree: och så gillar jag inte om jag knyter på magen och får knuten i ryggen och knyter jag på ryggen med en såå läng sjal får jag väl stoppa ändrana i fickan eller något :wink:
Hannah83 skrev:
JinxLinda skrev:En enda längd, 4,6-4,7 då kan jag knyta allt, även om knuten kanske hamnar obekvämt
:iagree: :D
:iagree: Fast jag har inga problem med att knyta på ryggen, det går lika bra det.
För mig är det 4,7. DÅ kan jag knyta det mesta, att bära mina 2 barn i en sjal går dock inte då. Med 4,7 så är det lätt att göra ryggknytning och om jag planerar så får jag en snygg knut utan ändar på sidan och har då sjalen 2 varv runt midjan. Kortare går ju, men det är jobbigare att arbeta mer vilket gör att jag nästan aldrig använder mina 4,2 sjalar.
Jag valde längre än 5,4m. Jag har ju en gås som är 5,2 och den funkar ganska precis på mig. Jag har gärna en lååång sjal så jag får lite svansar och slipper känna mig så fet.... :roll: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?