Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Till sommaren som vi skulle fara till, söderut, mellansverige, sydde jag som en galning. Nu är resan inställd tillsvidare eftersom :twisted: bilverkstaden inte kan fixa bilen trots deras 5e arbetsvecka på den nu... :evil: :roll: vad göör dom??

Nu har jag kommit av mig... det var så mycket som skulle sys, och alltid bra att ha ngt argument för att få det gjort.
På listan;
Trainingpants
Linne
Långa shorts
byxor
Tunn vindanorak
Nappband för napp med ring
T-shirts med 3/4 ärm... allt är klart utom anorakken som jag misstänker problem med. Krymt mönstret från stl 120 till 86ca...utan koll...

Bild
Bruna mudd manchester med bakficka med ap-ap-likation :Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Bild
Linne
Bild
Bild
Av Jinxan
:love:

Nappsnöret, vad har du för ring i det?
Vill gärna göra egna, dels för att våra får fötter hela tiden + att man får lite fler roliga mönster då.
Tack tack! Byxornas mönster är eget, ritat av ett par byxor som satt bra. De är rätt vida nedtill, har lagt ut lite extra där. Tycker pös är snyggt.

Nappbandet har ingen ring, tryckknapp i den ände där man sätter nappen,(som måste ha ring, gjorde till napp utan ring förut och då hade jag gummipackning mod liten som fanns i 2pack på coop) och en sån där hängselklämma i andra änden.
Av Jinxan
Emmamedhunden skrev:Tack tack! Byxornas mönster är eget, ritat av ett par byxor som satt bra. De är rätt vida nedtill, har lagt ut lite extra där. Tycker pös är snyggt.

Nappbandet har ingen ring, tryckknapp i den ände där man sätter nappen,(som måste ha ring, gjorde till napp utan ring förut och då hade jag gummipackning mod liten som fanns i 2pack på coop) och en sån där hängselklämma i andra änden.
:lol: :oops: Såg inte att det var nappen som hade ring :D

Får leta efter gummipackningen på coop då :tumup:
Linnet är bandkantat med trikå... (vad är egentligen skillnad på smal mudd och bandkant? :oops: ) alltså jag menar att "råkanten" på tyget sluts in i bandkanten som är så smal som möjligt, viker runt och zigzackar fast utan att nåla eller sy fast ena kanten först, som jag gör på mudd...

Vad är det jag har här då? bandkant? tycker jag, är det så? :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Emmamedhunden skrev:Linnet är bandkantat med trikå... (vad är egentligen skillnad på smal mudd och bandkant? :oops: ) alltså jag menar att "råkanten" på tyget sluts in i bandkanten som är så smal som möjligt, viker runt och zigzackar fast utan att nåla eller sy fast ena kanten först, som jag gör på mudd...

Vad är det jag har här då? bandkant? tycker jag, är det så? :wink:
Det är bandkant.

Man kan sy en muddkant, precis som man gör när man syr mudd vid handled eller fotled, men då sluts råkanten inte in i tyget. Bandkant kan man jämföra med skråband...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?