Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Alltså, jag KAN inte få till höftbärande varken med sjal eller Manducan. Trots att jag stod med instruktionen framför mig och tyckte att jag gjorde EXAKT som det stod så blev det helt tokigt :whut: :(
Ryggknyt fixar jag inte heller men det gör inte då mycket för Arvid visar med ganska stor tydlighet att han inte är mogen för att sitta på ryggen, han blir nog ledsen för att han inte kan se mig.
Men på höften tror jag att han skulle gilla att sitta, då kan han ju se mitt ansikte.
Av Hell Cat
Hmm, problemet med ringsjal eller bärpåse är att jag är rädd för att få ont i axlarna, men å andra sidan är det väl inte meningen att man ska bära så länge i den typen av bärsjal. Ska kanske sy om min OLGA? Bild
Användarens profilbild
Av MS Frog
Det finns ingen vänlig sjalare i närheten som kan visa? I början när jag knöt upp äldsta dottern gick det helt åt skogen (och då knöt jag ändå på magen :hide: ). Jag tyckte jag följde instruktionen. Sen fick jag det visat "på mig" av en annan mamma och då funkade det jättebra. Jag vet fortfarande inte vad jag egentligen gjorde fel i början.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?