Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Yey!! :vågen:
Användarens profilbild
Av little_me
En sån här VILL jag ha!
Bild
Tror ni det är för svårt att börja med? :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
little_me skrev:En sån här VILL jag ha!
Bild
Tror ni det är för svårt att börja med? :roll: :lol:
Oj, vad häftig!
Kan du göra en till mig också? :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Kul grej!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
CrazyMagpie skrev:
Knyttet & K skrev:Mitt nya förslag till bytestråd är en nåldyna för det behöver jag verkligen. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra. Man kan ju ha både en utmaningstråd och byten liknande bokmärksbytet.
Jaaa! Vill också vara med och byta nåldyna! :hello:
Ett nåldynsbyte sen alltså, men vi kanske ska vänta tills tavelbytet börjar vara klart...

Virka är roligt. Jag är med. Jag har precis lagt ner min vågiga filt då färgerna inte blev bra så ett nytt virkprojekt är nog precis vad jag behöver. Jag behöver kanske en ny höstmössa :hmm: Någon som har trillat över någon extra rolig virkidé den senaste tiden?
Användarens profilbild
Av zandrama
Virkutmaning, spännande! Kanske skulel börja med filten då. Fast den lär ju inte bli klar på 2 veckor. :roll:
En ny mössa kanske. Eller en mössa till Vidar! Och så kanske till Svante också. :hmm:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag skulle vilja vara med, men jag KAN ju inte virka mer än låånga låånga "rep".
Räcker det tycker ni eller betyderdet att jag måste läära mig :roll: 8)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
mallinpallin skrev:Jag skulle vilja vara med, men jag KAN ju inte virka mer än låånga låånga "rep".
Räcker det tycker ni eller betyderdet att jag måste läära mig :roll: 8)
Du, det är knappt att jag kan det ens *haha* Min plan är att gå till biblioteket och se om de har en bok om virkning för nybörjare. Funkar inte det får jag leta upp någon vänlig själ som kan visa mig!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och jag tror jag kommit på vad jag ska virka :vågen: Det återstår bara att se om jag hinner inom två veckor... det innebär även lite färgning så det blir ett större projekt än en mössa :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Knyttet & K skrev:Garnstudio har en bra virkskola med bilder. www. garnstudio.com
...och det blir lättare om man kan klicka på länken:
www.garnstudio.com ;)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
zandrama skrev:
Knyttet & K skrev:Garnstudio har en bra virkskola med bilder. www. garnstudio.com
...och det blir lättare om man kan klicka på länken:
www.garnstudio.com ;)
Ja, det kan ju vara en fördel :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Hihi, jag kan inte heller virka. tack för länktipset. Sen tänkte jag be min mamma hjälpa mig! Hon har redan rotat fram en virknål och lite garn. Vi ska dit på fredag, så då får hon visa lite.
Av trusis
Det här låter jättekul! :D
Men jag har lite mycket pyssel på gång just nu.... och jag börjar jobba på måndag.
Så jag hoppar över månadens utmaning och ska försöka hänga på nästa.

Vill dessutom passa på och tipsa om en mycket trevlig, snygg och bra virkbok.

Enkel virkning av Erica Knight http://www.bokus.com/b/9185247278.html

Jag har lyckats knåpa ihop en fyrkant :wink: mha den och det är väldigt bra förklarat med tydliga bilder.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?