Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag känner för en mönstrad eller flerfärgad trikåsjal till nya bebisen. Jag känner till Marimekkon och den är ju snygg men mer då? MamEco, men jag vill ha mer gos i början. Jag räknar med att bära i elastisk bara i tre månader så jag behöver inte en stadig sort, men skulle den snyggaste råka vara stadig så går det med. Klarrött och svart/vitt går bort helt.

Det är möjligt att sy själv men i så fall behöver jag en stadig cyberhand att hålla i för att få rätt kvalitet på tyget.
Av eamane
Mönstrad trikå vet jag bara Wrapsody Bali Stretch. Den finns i flera olika färger/mönster och är både tunn och stadig och gosig :loving:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
De är verkligen snygga :love: Men de är lite breda för att vara trikåsjal va? Vill inte bylsa runt med för mycket tyg bara.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Tack, tack :eld: Randigt, flerfärgat, avvikande panel, allt beaktas.

Pepplon är ju ursnygga (den gröna :mums:) , minimundus hade jag glömt bort och särskilt den nedersta länken hade ju jättemånga snygga. HUR ska jag kunna välja?
Användarens profilbild
Av katha
Jag kan tala om att Rebozo har världens vackraste trikåsjalar! Jag ska då defenitivt skaffa en sådan när nästa bebis kommer! :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:Jag kan tala om att Rebozo har världens vackraste trikåsjalar! Jag ska då defenitivt skaffa en sådan när nästa bebis kommer! :love:
Länk, tack :this:

orkar inte googla med en hand
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:
katha skrev:Jag kan tala om att Rebozo har världens vackraste trikåsjalar! Jag ska då defenitivt skaffa en sådan när nästa bebis kommer! :love:
Länk, tack :this:

orkar inte googla med en hand
Här kommer sidan men nu hade dom bara inne en variant..(klicka på elastiske sjalar): http://rebozo.no/store/
Kolla detta också (blunda för den blå silkessjalen): http://rebozo.no/store/index.php?main_page=products_new
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mrs Data skrev:Jag känner för en mönstrad eller flerfärgad trikåsjal till nya bebisen. Jag känner till Marimekkon och den är ju snygg men mer då? MamEco, men jag vill ha mer gos i början. Jag räknar med att bära i elastisk bara i tre månader så jag behöver inte en stadig sort, men skulle den snyggaste råka vara stadig så går det med. Klarrött och svart/vitt går bort helt.
Förutom Marimekkon som är mönstrad finns...
... MaM ECO med mönster i mitten,
... Hug-a-bub vissa med mönster på fickan och några tvåfärgade,
... Calin Bleu microfleecesjal både i enfärgat och avvikande panel som gör sjalen tvåfärgad/mönstrad.
De två sistnämnda är lite smalare, ca 50 cm så det blir inte så mycket tyg till en liten nyfödd.

Kan väl tillägga att jag kan anses som partisk för en del av de nämnda bärsjalarna. Samtidigt nämner jag några som jag inte säljer också :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?