Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
En liten bandagebild under äppelträdet. 8)
Bild
Hon ser ganska nöjd ut på bilden, men det var bara en kort stund, hon var stor motståndare till sjal hela dagen idag!
Sjalen är diskret blommig, men det syns bara på nära håll.
Önskar ni kunde se hur skön den är! :lol:
Senast redigerad av Måsen den mån aug 06, 2007 22:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av emelie
Den var finfin, den sjalen!
Inte så färgglad, men den matchar ju nästan allt å andra sidan :wink:

Vilken sötnos i sjalen! :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
Kanske inte den roligaste färgen, men för mig som älskar svart, vitt och blått ser den helt underbar ut :loving:
Hur skön den är? Det vågar jag inte ens tänka på för då kommer sjal - :twisted: och sätter sina fula klor i mig.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tycker inte den ser så bandagig ut.. men deklart, det e ju ingen färklick direkt!

blir den inte för slinkig,hålelr verkligen knyten ordentligt?
Användarens profilbild
Av boosten
Även jag som är färgfreak tycker det är jättefint med naturfärgade sjalar. Men lite opraktiskt?

Jag tycker man ser hur den liksom gnistrar! :love:
Användarens profilbild
Av diddeldi
vad roligt med livebild :D . jag tycker inte den ser så bandagig ut faktiskt, den är ju lite gulvit så det är nog det som pajar bandagelooken :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker inte heller att det ser så bandage aktig ut!
Jättefin bild!!!
Användarens profilbild
Av Måsen
Okej då, jag har nog varit lite orättvis mot sjalen. :wink: Det är nog bara för att jag inte tycker att den är riktigt lika snygg som den är skön. Drömmer om en silkig färgklick.

Knuten verkar hålla bra när den väl är knuten. Däremot har det varit lite pilligt att få den på plats med protesterande bebis som gör allt för att komma loss, men det är nog svårt med vilken sjal som helst! :lol:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Förstår om den känns lite tråkig färgmässigt om man är van med starka färger men som nåt bandage ser den verkligen inte ut som! Ser jätteskön ut (och man kan ju ha färgstarka kläder till istället)... :)
Användarens profilbild
Av eM
Den ser verkligen inte ut som ett bandage! :lol: Jättefin verkligen och precis som ovan tycker jag också att man kan ha färgstarka kläder då istället, superbra att den passar till allt!

...fast i vår familj skulle det aldrig fungera, den skulle vara förstörd med fläckar på en dag :roll:
Användarens profilbild
Av sulu
Den var/såg underbar ut irl och glänste så fint. :D
Användarens profilbild
Av Monique29
Tycker den är fin :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?