Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Letar efter ett mönster till en overall storlek 68 finns det någon som har ett till salu eller kan säga var det finns att köpa, gärna ett som är testat.

Helst vill jag ha en som har dubbla knäppningar fram dvs lättare att stoppa ner ett sovande barn eftersom man lyfter bort fronten på overallen. Tänkte göra en tunn sommaroverall i velour för ljumma sommarkvällar. Därför ska det vara lätt att plocka ur och i en liten sovandes tjej.
tror jag har en mönster från ottobre, men det är nog nedpackat, kan se om jag hittar det och kan isf rita av å skicka till dej
det är oprövat, har bara sytt omlott overaller och lite mer omlottknäppt åkpåsoverall (påse iställe för två ben) om de går å förstå :D
Av petwol
Det är ju precis det något sådant jag är ute efter. Jag verkligen älskar vår sovpåse :heart: som används så fort den inte ligger i tvätten vilket den tyvärr hamnar ganska fort. Förstår inte varför alla kläder är omlottisar :D

Har du något mönster till dina skapelser (overall/sovpåse kombination) att dela med dig av så blir jag jätteglad :vågen:
ritade egna mönster till denna och vet inte vart de är, men kan leta fram overallen och rita av den så bra jag kan :D
såhär ser den ut iaf:
Bild
Användarens profilbild
Av carro83
Alecsandra skrev:ritade egna mönster till denna och vet inte vart de är, men kan leta fram overallen och rita av den så bra jag kan :D
såhär ser den ut iaf:
Bild

:love: jätte fin ju! Kanske nått man skulle testa...frågan är bara om stora (5 mån) killen skulle gilla de!? :mrgreen:
skriv en lista på vilka storlekar ni vill ha så ska jag se när jag hinner rita, vi ska ju börja renovera vår lägenhet snart så vi kan flytta :D
Användarens profilbild
Av carro83
Härligt hon gillar dem än! Jag får nog lägga detta projekt lite på is för tillfället tyvär...har massa andra projekt på G å vi ska flytta rätt snart vi oxå! Klarar inte av hur mycke som helst känner jag! :roll: :mrgreen:
Av petwol
Wow, vad fin :heart: och vilken söt modell :D

Hon har 62 nu så gärna 68 eftersom hon sägert vuxit lite innan den är klar och jag vill ju kunna använda den lääänge.
Användarens profilbild
Av äpplebus
Alecsandra skrev:skriv en lista på vilka storlekar ni vill ha så ska jag se när jag hinner rita, vi ska ju börja renovera vår lägenhet snart så vi kan flytta :D
Gärna 68. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?