Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Jag antar att det blir mycket mygg och knott där vi ska bo i sommar, så ajg tänkte försöka mig på att sy ett myggnät till sjalen. Är det nån som har tips och ideer kring det? Kanske tom nån som gjort det förut?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
ellla skrev:Jag antar att det blir mycket mygg och knott där vi ska bo i sommar, så ajg tänkte försöka mig på att sy ett myggnät till sjalen. Är det nån som har tips och ideer kring det? Kanske tom nån som gjort det förut?
Kanske ett litet tält till er bägge två - á la bioldlare?
Eller kanske bara en poncho med midjeband som myggen inte smiter in underifrån?
Användarens profilbild
Av ellla
Jag funderar lite på att göra nåt jan kan fästa uppe kring sjalen, och som blir liksom som ett skal runt bebis. Om man gör en stor oval och sätter resår runt och har ett par band som man kan knyta fast i sjalen uppe tror ni det funkar?
Användarens profilbild
Av ellla
CrazyMagpie skrev:
ellla skrev:Jag antar att det blir mycket mygg och knott där vi ska bo i sommar, så ajg tänkte försöka mig på att sy ett myggnät till sjalen. Är det nån som har tips och ideer kring det? Kanske tom nån som gjort det förut?
Kanske ett litet tält till er bägge två - á la bioldlare?
Eller kanske bara en poncho med midjeband som myggen inte smiter in underifrån?
Till oss bägge skulle ju vara bra för då slipper jag också de små myggrackarna...
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Smart! kanske vi kommer att behöva med! Jag tror jag hade sytt det som du säger som en stor oval med resår runt, och antingen fäst det på mig (kanske som en ryggsäck, eller ngt) Jag tror inte jag hade gillat att ha när kring ansiktet. Har heller myggolja på mig själv. :)
Av Mammajenny
När min treåring var runt ett åkte han mycket i bärstol på ryggen. Vi använde myggnätet som hörde till vagnen och satte runt honom då. Fast då fanns det ju lite hårdare delar på bärstolen att fästa i än det finns i sjal... :hmm: , kansk blir det lite klaustrofobiskt att använda det med sjal?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?