Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag står och tvekar inför vilken sjal jag skall köpa - en Zara original eller en svart Didy ellips. Ni som testat båda - vilken rekommenderar ni och varför? Jag gillar inte tjocka sträva sjalar, men det är väl ingen av de här va?
Av sjaltokan
Beror på, de är väl ganska jämnbördiga, zaran är ju lite smalare och i allafall min candy (samma bredd) drar gärna ihop sig lite så jag upplever den ännu smalare än 60.
Jag har typ provat båda. En svart ellips och en Zara Purple (samma bred som en Original). Ellipsen var gosig och mjuk (köpt begagnad) men Zaran är tunnare. Jag gillar att det inte är fållade kanter på Zara och att det inte blir speciellt mycket tyg när den är tunnare och smalare och med fina sneda ändar. Men å andra sidan upplevde jag aldrig Ellipsen som mycket tyg. Inte på samma sätt som en Hoppediz iaf :roll:
Jag tror alltså inte att du behöver oroa dig för tjockleken på Ellipsen, så välj den snyggaste. :)
Jag saknar min zara sååå hemskt! Jag har indio det är ju ingen ellips men jag har känt på en och skulle nog säga att det är remi dom emellan..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?