Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Hur svårt är det att klä om en vagn? :D

Vi har en grymt skön gammal ora syskonvagn som behöver kläs om innan grav nummer 3. Nu använder vu ju mest vagn att frakta saker i :D Eftersom jag inte har körkort. Och med 3 barn hemma sen så behöver jag en rejäl vagn för alla saker!
Senast redigerad av jenn79 den mån jun 01, 2009 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Finns tyget kvar på den är det inte så svårt. Det gäller att vara nogrann bara (och ha gott om tid). Sufletten är det enda som är svårt.
Jag gjorde så att jag tog en massa kort på vagnen och sprättade loss och isär delarna och använde dom dom mönster. Det är bra att fota under tiden man sprättar också för man glömmer så fort hur det såg ut. Rita pilar och markera vad som är upp och ner är också en bra ide.
Användarens profilbild
Av jenn79
Tack :)

Jo tyget finns kvar och själva sittdelen verkar ju smidig.
Tänkt just att det tar tid, så ska börja INNAN jag är gravid, så kanske jag är klar lagom när bebisen tittar ut :wink:
Men då ska jag börja med att fota!

Vad för tyg är bra att ha?
Användarens profilbild
Av linafelicia
jenn79 skrev:Tack :)

Tänkt just att det tar tid, så ska börja INNAN jag är gravid, så kanske jag är klar lagom när bebisen tittar ut :wink:

Om den ska hålla sig snygg är det bra att välja ett tyg som inte bleks så mycket i solen och sen är det ju en fördel om den inte drar åt sig all smuts.
Jag klädde min vagn i ett ljust beige tyg och det var kanske inte världens smartaste drag...
Bild
Användarens profilbild
Av Be-Linda
jenn79 skrev:Hur svårt är det att klä om en vagn? :D

Vi har en grymt skön gammal ora syskonvagn som behöver kläs om innan grav nummer 3. Nu använder vu ju mest vagn att frakta saker i :D Eftersom jag inte har körkort. Och med 3 barn hemma sen så behöver jag en rejäl vagn för alla saker!

:siishah: Är det en bebis till på agendan???!!! :app:
Användarens profilbild
Av jenn79
Be-Linda skrev:

Bebis har inte flyttat in ännu :wink: Men med tanke på närmare 40 veckors kräkande så lär jag börja i tid :roll: (men vi börjar i september med syskonverkstan :D)
Så det får bli mitt sommarprojekt!
Användarens profilbild
Av jenn79
linafelicia skrev:

Om den ska hålla sig snygg är det bra att välja ett tyg som inte bleks så mycket i solen och sen är det ju en fördel om den inte drar åt sig all smuts.
Jag klädde min vagn i ett ljust beige tyg och det var kanske inte världens smartaste drag...
Bild

Snyggt!! :D

Men eg funkar alla tyg då?!

Hur gjorde du med sufletten? Sydde ihop delarna på plats på sufletten eller? *fattar inte alls hur det ska gå till*
Användarens profilbild
Av Be-Linda
jenn79 skrev:
Be-Linda skrev:

Bebis har inte flyttat in ännu :wink: Men med tanke på närmare 40 veckors kräkande så lär jag börja i tid :roll: (men vi börjar i september med syskonverkstan :D)
Så det får bli mitt sommarprojekt!
Vad roligt!!! :app: :app: :app:
Användarens profilbild
Av jenn79
Be-Linda skrev:Tassar vidare i tråden... Är också inne på att klä om vagn! :mrgreen:
Men kom med förslag då på tyg :Hahaa:

Ja, det är jättekul! Men jag vill inte må dåligt i 40 veckor denna gång :(
Användarens profilbild
Av Be-Linda
jenn79 skrev:
Be-Linda skrev:Tassar vidare i tråden... Är också inne på att klä om vagn! :mrgreen:

Ett lite kraftigar tyg, som solstolstyg, eller halvpanama kanske. Eller varför inte denim? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av jenn79
Be-Linda skrev:
jenn79 skrev:

Ett lite kraftigar tyg, som solstolstyg, eller halvpanama kanske. Eller varför inte denim? :mrgreen:
:tumup:

Jag börjar fundera på manchester :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
jenn79 skrev:
Be-Linda skrev:
jenn79 skrev:

:tumup:

Jag börjar fundera på manchester :mrgreen:
Ja varför inte! Det är ju tåligt och kraftigt! :app:
Användarens profilbild
Av linafelicia
jenn79 skrev:
linafelicia skrev:

Bild

Snyggt!! :D

Men eg funkar alla tyg då?!

Hur gjorde du med sufletten? Sydde ihop delarna på plats på sufletten eller? *fattar inte alls hur det ska gå till*
Jag sprättade isär sufletten också och försökte göra ungefär som det var gjort innan. Det blev en del handsömnad på slutet men det gjorde jag på undersidan och insidan så att det skulle synas så lite som möjligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?