Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Jag köpte en Hoppe Osaka, som jag färgade röd. Den blev sjukt snygg! :love: Men den är helt värdelös som bärsjal.... :( Alldeles för klumpig och oskön. Men jag är så kär i tyget nu så jag funderar på att sy nåt helt annat av den. Först tänkte jag typ en skjorta/jacka, men jag vet inte.... MT gillar jag inte så nåt sånt blir det inte. Nån som får nån idé? :D
Användarens profilbild
Av Stream
Sele? Thaiväska? Eller en sån där annan väska, som jag inte kommer på namnet på.. Den har långa band så att kan kan knyta den som en ryggsäck. (Jag kom på att den heter nog onbag ?).
Användarens profilbild
Av Annika E
thowida skrev:Du tror inte du uppskattar MT när lillfia blir lite större?
Jag tror inte det... Jag gillar inte midjeband, det skär in i fläsket. :)
Av IEDN
Annika E skrev:
Har sett att man inte behöver knyta runt midjan utan kan knyta som ryggsäck, vet dock inte om det fungerar :hmm:
Användarens profilbild
Av Annika E
Apelsin skrev:
Annika E skrev:
breda band som fungerar med fläsk 8) ?
Ja, då får det bli 50cm breda midjeband! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Annika E
Fast nu har jag funderat ett tag... MT kanske funkar ändå... :hmm: För midjebanden på en MT knyter man ju inte nere vid höften som på en sele, eller hur? MT kan man knyta högt upp? Isåfall så funkar det ju på mig med. :)

Finns det någon här som är duktig på att sy MT av sjal som skulle kunna tänka sig att göra det åt mig? :loving: Mot ersättning naturligtvis!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Annika E skrev:Finns det någon här som är duktig på att sy MT av sjal som skulle kunna tänka sig att göra det åt mig? :loving: Mot ersättning naturligtvis!
Pm:a Knyttet!
Användarens profilbild
Av Annika E
Jennelii skrev:
Annika E skrev:Finns det någon här som är duktig på att sy MT av sjal som skulle kunna tänka sig att göra det åt mig? :loving: Mot ersättning naturligtvis!
Pm:a Knyttet!
Javisst ja, hon är ju duktig på sånt! Jag pm:ar! :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Korta den så att du kan använda den till Tibetan. Jag hade Ellen i Tibetan nästan hela tiden från när hon var 8 månader fram till 18 månader. Knöt man henne riktigt högt upp så kunde hon ha full koll på matlagningen utan att man riskerade små händer på spisen eller i maten...
Användarens profilbild
Av Annika E
thowida skrev:eller panakeia.. :tumup:
Panakeia är anlitad! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?