- mån jun 01, 2009 09:16
Jag syr själv oxå utan vliseline
och tycker att det fungerar fin fint

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JinxLinda skrev:Storleken vad är det? Funderat på att sy en, ska jag mäta runt huvudet eller vad?Ja, huvudomkretsen är det som gäller.
Nettan skrev:Jättefina solhattar allihopa.Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.
Känns som om alla har så fina tyger, hittar inte så fina när jag är i syaffärerna.
Har sytt i tunnslitna lakan och det har fungerat bra utan vliseline.
kvarnvik skrev: Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.Kaninerna har inte funnits på Åhlens de gångerna jag varit där. Får ta en koll igen.
Nettan skrev:De reade ut kanintyget för ett tag sedan, så det kanske inte finns kvar. Men de brukar ha mycket fina tyger.kvarnvik skrev: Mina tyger är från Åhlens (kaninerna) och de prickiga från Stoff och Stil.Kaninerna har inte funnits på Åhlens de gångerna jag varit där. Får ta en koll igen.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?