Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marija
Vi skall snart resa till London med två tjejer som är 4 och 6 år gamla (väger 20 och 22 kg). Tacksam för tips på bärhjälp då jag inte har hängt med i bärsjalsutvecklingen de senaste åren.

Båda tjejerna är burna från början och jag har använt långa bärsjalar, Sakara, Ergo och ringsjalar. Jag har kvar en Ergo och ringsjal men jag undrar om det finns något smidigare.
Användarens profilbild
Av marlene
naimiez skrev:Inte smidigare men jag hade tagit långsjal för att det avlastar oslagbart bäst!
och jag är motvalls och säger absolut inte långsjal :wink:

Jag skulle inte bära ett så stort barn på mage och det är bara på mage en långsjal är bäst i mitt tycke. Så vad tyckte du själv avlastar bäst? Personligen hade jag inte tvekat utan tagit min ergo, däremot hade jag inte använt ringsjal om det inte var för väldigt korta stunder
Av eamane
naimiez skrev:Inte smidigare men jag hade tagit långsjal för att det avlastar oslagbart bäst!
:iagree: En långsjal är skönast att bära i :)
Användarens profilbild
Av Marija
Bära på magen fungerar inte sedan länge, barnen är så långa så man ser inget. :-)

Ergon tyckte jag om men jag har lite svårt att knäppa den runt höfterna och så ser det hemskt ut när man är så överviktig som jag. Skall försöka övertala sambon att ta den.

lena_l: Skall kolla om jag kan låna en långsjal och testa lite. Vi skall också till Legoland och barnen kommer säkert att vara trötta efteråt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?