Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja tänkte sälja min hoppe lima men vet absolut inte vilken prisklass de ligger i. :oops: Den är så gott som oanvänd, det är modellen med en ficka, den är 4,4 eller 4,6 m lång. Jag bor i finland så det blir väl lite extra frakt..
Men om jag får bud så jag vet ju inte om det är ett skambud eller ett bra bud.. Vad skulle ni begära för pris om det var ni som sålde den?
när jag har spanat in hoppar på säljes så har de inte gått åt så bra (har jag fel nu?) och många har sänkt eller sålt för 450-500 kr? Men då kanske de inte var så nya som din....plus att jag inte vet hur det blir med den extra frakten, kanske bra att kolla upp det och skriva in det så man vet hur mycket det blir i slutändan?
Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att det inte finns så många Limor ute på begagnatmarknaden än, så eventiellt att den kan gå för lite högre än andra hoppar :hmm:
Men som ovanstående sa (skrev), så kolla vad frakten blir först!
Det borde kosta 55kr för postkostnaderna då man får skicka det som brev.
Men nu när jag tänker efter så tror jag att detta är hoppe supertunna, för då jag kände på en annan hoppe så var den grövre och hade grövre trådar än min hoppe har. Och min hoppe har tunna trådar, minns inte om det var tunnare trådar än den andra hoppen.. Den h

Ojdå det där blev ju knasigt.. alltså den andra var grövre och trådarna kändes grövre men minns inte om de egentligen var grövre.. Men om man tar en närbild av sjalen kan man avgöra det då?
Senast redigerad av Dada den mån jun 01, 2009 11:59, redigerad totalt 1 gånger.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?