Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Vad tror ni om det? Jag har ingen att bära förrän i slutet av augusti så mina sjalar blir mest bara liggandes nu. Kankse någon som är i "akut behov" av någon sjal men saknar pengar att köpa för. Har du nåt du vill/kan låna ut eller behöver du låna något?

Vad tror ni om det?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:app:

Det skulle vara lysande! Man kan ju även bytlåna med någon så att man får chansen att prova fler olika bärdon utan att betala mer än bara fraktkostnader! :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
Det här vill jag helt klart haka på! :tumup:
Av sjaltokan
Jag har redan ett par sjalar utlånade.. :hide: så jag hänger gärna i tråden.. :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Erika777 skrev:Jag behöver låna en 4,6 eller 5,2 m sjal till semestern. Åker redan på fredag, så det är lite smått akut... Den måste vara rök- och pälsdjursfri, hyfsat tunn och ingosad. Någon som känner sig manad?
Enda tunna gosiga sjalen jag har är en bebina stjärntecken fisk i 5,2. Vi har inga djur och röker inte.
Bild
Av Erika777
zmurfan skrev:
Erika777 skrev:Jag behöver låna en 4,6 eller 5,2 m sjal till semestern. Åker redan på fredag, så det är lite smått akut... Den måste vara rök- och pälsdjursfri, hyfsat tunn och ingosad. Någon som känner sig manad?
Enda tunna gosiga sjalen jag har är en bebina stjärntecken fisk i 5,2. Vi har inga djur och röker inte.
Jag tror inte på det där med stjärntecken m.m., så just det mönstret gillar jag faktiskt inte... Tack ändå, zmurfan :heart: !
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jättegorsig diddy blå löv, 4,7m
Supermjuk Lava, 4,6 m
Inte jättemjuk, men ganska... Diddy indio ficus, 4,8 m

Finns det här! Något som intresserar? De ligger bara ändå och väntar på att bebisen ska födas och då kommer jag först att använda mina WBS-sjalar! :tumup:
Av Maria Segedi
Jag har aldrig burit i trikåsjal men testade en minmundus hos en vän och blev störtkär! Men då tjejen väger 8,5 kg men inte tycks öka så drastigt mera nu så skulle jag vilja låna en ett tag att hemma mysa i då vi söver henne i sjal. Den jag testade avlastade otroligt bra, jag blev chockad!
Användarens profilbild
Av sagis
Jag skulle vilja låna en ringsjal. Kruxet är att jag behöver den på fredag :hmm: Finns det någon som kan låna ut en ringsjal med kort varsel? Eller någon skåning som jag låna av? Vi ska på studenfest och jag tänkte det skulle vara smidigt med en ringsjal. Men jag är kanske för sent ute...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
sagis skrev:Jag skulle vilja låna en ringsjal. Kruxet är att jag behöver den på fredag :hmm: Finns det någon som kan låna ut en ringsjal med kort varsel? Eller någon skåning som jag låna av? Vi ska på studenfest och jag tänkte det skulle vara smidigt med en ringsjal. Men jag är kanske för sent ute...
Jag har ingen ringsjal, men en kortsjal. Bärabarn. Fast det är kanske inte alls vad du tänkt dig....
Du får gärna låna i alla fall, om du vill! :D
Av Lenaskeå
sagogrynet skrev:
sagis skrev:Jag skulle vilja låna en ringsjal. Kruxet är att jag behöver den på fredag :hmm: Finns det någon som kan låna ut en ringsjal med kort varsel? Eller någon skåning som jag låna av? Vi ska på studenfest och jag tänkte det skulle vara smidigt med en ringsjal. Men jag är kanske för sent ute...
Jag har ingen ringsjal, men en kortsjal. Bärabarn. Fast det är kanske inte alls vad du tänkt dig....
Jag har en BB-sling coconut som jag nog kan skicka idag om det skulle vara intressant.
Användarens profilbild
Av sagis
sagogrynet skrev:
Lenaskeå skrev:
sagogrynet skrev:
Jag har en BB-sling coconut som jag nog kan skicka idag om det skulle vara intressant.
Tack snälla ni! Men jag gick in på tradera och lyckades hitta en ringsjal och tog "köp nu". Åker och hämtar den ikväll! Tack ändå, vad snälla ni är!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?