Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sele ska med till Grekland?

Becon, givetvis!
13
100%
Connectan, självklart!
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag har sel-ångest och kan inte riktigt bestämma mig för vilken sele som ska åka med till Grekland. Ska jag ta en som jag inte är så rädd om eller ska jag ta min nya fina? Snälla, hjälp mig att välja! :help:

Becon är våran "slit och släng-sele", den är tvättad ett antal gånger och väl inbodd - en trogen vardagsfavorit :D , jag stör mig lite på alla spännen och remmar och ibland lyckas Kerstin på något vis trassla in sig :hellu: när hon vill byta läge på armarna. Bärkomforten är ju däremot toppen :tumup: - de två senaste månaderna har vi gått ca 30 mil tillsammans. Tyglagret mellan mig och barnet kanske blir extra varmt och svettigt i värmen eller så är det skönt att ha det emellan? :hmm:

Connectan är så underbart fin! :love: Alldeles ny och gjord bara för oss. :heart: Smidig och tunn, inga krångliga spännen som Kerstin trasslar in sig i. Inget tyglager mellan oss, så kanske det blir varmt och klibbigt,,,, eller så är det bara skönt? :hmm:

Ni förstår att jag har svårt att välja va? :whut: Hur skulle ni ha valt? :roll:
Användarens profilbild
Av katha
Becon såklart! Jag tror att tyglagret blir bättre emellan två svettisar! :tumup: :wink:
Sen tänker jag att det är bättre att ta ett beprövat kort och få en skön bärupplevelse än kanske få bärsår el. dyl eller känna att man måste vara försiktigt med bärdonet på stranden och så.. Ha en skön semester! :)
Av Jinxan
Becon. Jag skulle hellre ha en som jag vet fungerar helt okej än kanske stå där när man burit en hel dag och inser att man inte kan bära länge i snyggingselen :?
Användarens profilbild
Av Diesel
Hmm, alla tycker Becon hitills,,,,ja det kanske är bra med ett tyglager mellan. :roll:

Att Connectan också funkar kanonbra att bära i vet jag ju redan, eftersom jag burit i en sådan hela tiden sedan hon var fyra månader - det är bara den vi har nu som är ny och fin. :loving:

Det kanske är bra att ha med en sele som jag inte bryr mig så mycket om vad den råkar ut för, Becon kan få åka tvättmaskin hur många gånger som helst. :lol:
Av Jinxan
Diesel skrev:Hmm, alla tycker Becon hitills,,,,ja det kanske är bra med ett tyglager mellan. :roll:

Att Connectan också funkar kanonbra att bära i vet jag ju redan, eftersom jag burit i en sådan hela tiden sedan hon var fyra månader - det är bara den vi har nu som är ny och fin. :loving:

Det kanske är bra att ha med en sele som jag inte bryr mig så mycket om vad den råkar ut för, Becon kan få åka tvättmaskin hur många gånger som helst. :lol:
Vilken vill du helst ha med?
Finns det ingen möjlighet att ta med båda?
Vad har ni tänkt att göra i Grekland, beroende på vad ni ska göra kan ju kanske Connectan följa med?
Användarens profilbild
Av Diesel
JinxLinda skrev:Vilken vill du helst ha med?
Finns det ingen möjlighet att ta med båda?
Vad har ni tänkt att göra i Grekland, beroende på vad ni ska göra kan ju kanske Connectan följa med?
Helst skulle jag ju vilja ha med båda :D , men det känns lite onödigt - det blir rätt så mycket packning ändå med tre barn som ska på två veckors semester. :lol: Det är sol och bad vi är ute efter, så det blir ju inga särskilda strapatser, utan selen kommer väl främst att användas till promenaden för hennes sovstund på förmiddagen och sedan på kvällen när vi är ute och strosar. Hon vill ju dessutom springa runt en hel del själv, så det lär ju bli lite i och ur selen mest hela kvällarna skulle jag tro. :roll: Det lutar mot att det blir Becon som åker med, men bestämt mig har jag inte! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Diesel
Ullegulle78 skrev:Jag skulle ha tagit den som är ljusast i färgen.
Nu vet jag inte vad du har för färger på de respektive så jag kan inte rösta.. ;)
Becon är svartaste svart och Connectan mörkt mönstrad på mörk botten - så det blev inte just lättare att välja av den anledningen. :wink:
Diesel skrev:
Nu vet jag inte vad du har för färger på de respektive så jag kan inte rösta.. ;)
Becon är svartaste svart och Connectan mörkt mönstrad på mörk botten - så det blev inte just lättare att välja av den anledningen. :wink:
Becon. Om den blir solblekt så är det lättare att färga om enfärgat än mönstrat.
Användarens profilbild
Av Diesel
Ullegulle78 skrev:
Diesel skrev:
Becon. Om den blir solblekt så är det lättare att färga om enfärgat än mönstrat.
Det hade jag inte tänkt på - bra synpunkt! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?