Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Liten vus skrev:Ska vi starta omröstning eller ska den som tar på sig att ha hand om bytet få bestämma?
:iagree:
Den som tar på sig bytet, får på egen hand bestämma vad vi ska byta :tumup:
Av Smultronbarn
Vad säga om att göra ett "överraskningsbyte"? :D
Typ att man får välja själv, och pyssla det man gillar/är bra på? Gillar man textilt pyssel kan man ju t.ex. göra kläder, förkläde, väska och gillar man smycken kan man ju göra det. Man skulle ju kunna svara på några frågor här i tråden om det behövs (tex klädstorlek, älsklingsfärger mm.) Vad tror ni? :mitvit:Och absolut ett juni/julibyte så att man har lite tid på sig! :tumup:
Av Smultronbarn
Ja just det, jag kan tänka mig att hålla i detta byte om ingen annan vill! :D (Men vill helst inte administrera en massa frågor som skall skicka hit och dit, utan det räker nog med adresserna :wink: )
Av Smultronbarn
Maddemoa skrev:Överraskningsbyte låter roligt tycker jag!
Och bra omdet blir juni-juli.
Härligt! :vågen: Ska jag starta en anmälningstråd eller tar vi det här inne?
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill också vara med. Äntligen har jag tid att pyssla lite.

Eftersom smultronbarn inte vill administrera frågor tycker jag att man i tråden får skriva lite om sig själv. Intressen, favoritfärger, hatfärger ( 8) ), antal barn och ålder på dem, klädstorlekar (hatt, överkropp, underkropp, sko, samt barnens kropp-, hatt- och sko-storlekar), handleds- och fotledsmått, allergier... Däremot får man inte komma med önskemål, men det är ju bra att veta om det man vill göra öht är gångbart. Nötchoklad är ju kanske inte så lämpligt till någon som är nöt- och mjölkallergiker... :roll:
Användarens profilbild
Av äpple
Och bra om det blir juni-juli.
Användarens profilbild
Av Fina
äpple skrev:
Och bra om det blir juni-juli.
:iagree: :app: Då är jag absolut med! :D
Av Enid
Spännande med överraskning. Jag är med!
Av Smultronbarn
Jag lägger upp en anmälningstråd under kvällen! :vågen:

Ni kan börja anmäla er till mig om ni vill redan nu. :tumup: Bäst att rensa lite i min inbox också... :wink:

Ett förtydligande om min ovilja att administrera frågor: det är helt enkelt så att jag inte känner att jag har tiden de närmaste två veckorna att samanställa och skicka vidare frågor till alla bytisar. Så för mig skulle det underlätta avsevärt att ta frågorna direkt i forumet. (Är det några känsliga frågor/svar som man inte vill ska stå ute i tråden, så skickar jag givetvis vidare dessa till berörda parter). Adresser och byteskompisar känns dock som jag hinner med! :D

Håller med förgående talare. Vad roligt det ska bli! :app:
Av Emmiez
tassar så får ja fundera
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?