Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tofka
Vad är fördelen med att ha sjalen direkt över axlarna jämfört med att korsa eller knyta på bröstet? För det är väl ända skillnaden mot vanligt omslut? Och så tibetanen då, men den tycker jag är fruktansvärd...
Av sjaltokan
storalillajag skrev:Denna ska provas, knyter oftast ryggsäck och får ont i armarna... Men vad är det för sjal???? :love: :love: :love: känner inte igen den men den är ju huuuuuuur snygg som helst!
Visst är den.. :loving: Det är inte konstigt att du inte känner igen den det är en extremt limited edition.. :wink: En röd/vit indio färgad orange.. 8)
Av sjaltokan
tofka skrev:Vad är fördelen med att ha sjalen direkt över axlarna jämfört med att korsa eller knyta på bröstet? För det är väl ända skillnaden mot vanligt omslut? Och så tibetanen då, men den tycker jag är fruktansvärd...
Jag tycker inte om att knyta på bröstet för jag tycker knuten gör ont, har provat att tvinna med samma resultat och korsa ser så komiskt ut på mig som har typ D-kupa.. :lol:
Användarens profilbild
Av tofka
thowida skrev:
tofka skrev:Vad är fördelen med att ha sjalen direkt över axlarna jämfört med att korsa eller knyta på bröstet? För det är väl ända skillnaden mot vanligt omslut? Och så tibetanen då, men den tycker jag är fruktansvärd...
Jag tycker inte om att knyta på bröstet för jag tycker knuten gör ont, har provat att tvinna med samma resultat och korsa ser så komiskt ut på mig som har typ D-kupa.. :lol:
Jaha. Men du tycker inte det ändrar nåt rent avlastningsmässigt? Då fortsätter jag nog med min knut för jag tycker det är så svårt att hålla sjalen spänd annars (Allan brukar inte ha tålamod nog att låta mig testa en massa olika...).
Av sjaltokan
tofka skrev: Jaha. Men du tycker inte det ändrar nåt rent avlastningsmässigt? Då fortsätter jag nog med min knut för jag tycker det är så svårt att hålla sjalen spänd annars (Allan brukar inte ha tålamod nog att låta mig testa en massa olika...).
Jag stoppar ner sjaländen mellan knäna och så knyter jag motsatt sjalände tycker det är enklare än att knyta. Sen brukar jag dra lite i slutet innan jag fäster, men allt är ju en vanesak..
Av Christin3
Jag har inga problem att göra den med sjal men det är ju när ungen ska upp på ryggen o man ska få upp sjalen högt på ryggen som det kronglar...men en dag ska jag nog lyckas utan makens hjälp :mrgreen:
Men hon är så liten o instabil än också...dotra på tre gick det toppen bra med :D
Av Emmiez
jag har svårt med ryggsäck för ja tycker inte den avlastar så bra, hur fungerar denna med avlastningen?

vilken fin färg på sjalen :love:
o va mysigt han somnade :heart:
Av sjaltokan
Emmiez skrev:jag har svårt med ryggsäck för ja tycker inte den avlastar så bra, hur fungerar denna med avlastningen?

Jag tycker den avlastar bra jag vet att en del tycker det trycker över bröstkorgen. Det är ju en smaksak vad man gillar
Av Emmiez
thowida skrev:
Emmiez skrev:jag har svårt med ryggsäck för ja tycker inte den avlastar så bra, hur fungerar denna med avlastningen?

Jag tycker den avlastar bra jag vet att en del tycker det trycker över bröstkorgen. Det är ju en smaksak vad man gillar
okej, ja får helt enkelt prova, hoppas ja kommer ihåg hur man gör nästa gång :D
Av Emmiez
provat..
och jag är imponerad av hur bra den knytningen avlastade :shock: :vågen:

det enda problemet va att få upp den över barnet, fick ta hjälp för att få upp tyget på ryggen, men det är väl vanesak antar jag
Av Emmiez
hon hamnade också långt ner med rumpan inte alls som vanligt när ja bär på ryggen, kan det vara för att ja inte drog åt tyget ordentligt? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?