Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
kvarnvik skrev:finns bara på finska :D
Då jag bara kan en mening på finska, kommer jag med andra ord inte långt med detta mönster... :lol:
Användarens profilbild
Av Fina
maräng skrev:
MammaTess skrev:
kvarnvik skrev:finns bara på finska :D
Då jag bara kan en mening på finska, kommer jag med andra ord inte långt med detta mönster... :lol:
Jag satt just och klurade på om man kan fixa det ändå... :hmm: . Kan inte heller finska. Fin hatt dock!! :D
Räcker det inte bara med mönsterdelarna då?
Användarens profilbild
Av glis
Jag frågade svärmor, som kan finska, om mönstret, men det var ingenting konstigt alls med det. Det enda jag inte var säker på var huruvida de hade tänkt att man skulle använda vliselin eller ej. Jag har för mig att svärmor sa att man skulle det, men jag struntade i det i alla fall, och det gick bra. Använde mönstret förra året.
Vill man kan man kolla in beskrivningen på flickhatt, den finns på svenska, de är precis likadana förutom formen på brättet.
Användarens profilbild
Av tweed
Ja, alltså, det är ju bara att sy ihop två hattar och sen sy ihop dem räta mot räta runt brättena och lämna ett hål för vändning och sen sy stickningar runt brättet. Funkade bra utan vlieseline.
Användarens profilbild
Av tweed
maräng skrev:Jag ska nog baske mig prova. Jag har sytt flickhatten, den med annorlunda brätte, så det borde ju inte vara så svårt kan man tycka. *slår näven i bordet*
:tumup:
Användarens profilbild
Av He.ma
jag kikade på mönstret (kan finska :wink: ) och det stod att man skulle ha vliseline till brätten och att man kunde sy den med öronlappar...

Fin hatt o söt modell :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
He.ma skrev:jag kikade på mönstret (kan finska :wink: ) och det stod att man skulle ha vliseline till brätten och att man kunde sy den med öronlappar...

Fin hatt o söt modell :D
Aha... Jag sydde utan förra sommaren :oops: , men hade dubbelt tyg och det funkade också! :D

Bild

Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?