- fre maj 29, 2009 22:48
Min Mini håller på att bli stor och tung så vill helst bära henne på ryggen och becon som hitintills varit helt underbar bara tjorvar

När hon sitter på magen så känns det som hon blir klämd om hon inte får ha armarna utanför...
På ryggen sitter hon ok varannan gång å varannan gång känns det som hon blir klämd även där.... Ryggen är så kort så somnar hon till "tappar" hon huvudet å då blir hon såklart jätteledsen
så har försökt med huvudstödet men det är ju näst intill omöjligt att dra på när selen sitter på ryggen å då har jag låååååååååånga armar. Sedan sitter knapparna helt avigt så blir inte tillräckligt spänt med den så har fått knyta fast dem i strapparna på framsidan....
Hjälp mig någon ... å imorrn ska vi till boda borg med storasyster å då vill jag ju helst ha henne på ryggen så jag kan få leka lite oxå ~harkel~ menar ju såklart vara behjälplig hehe

När hon sitter på magen så känns det som hon blir klämd om hon inte får ha armarna utanför...
På ryggen sitter hon ok varannan gång å varannan gång känns det som hon blir klämd även där.... Ryggen är så kort så somnar hon till "tappar" hon huvudet å då blir hon såklart jätteledsen

Hjälp mig någon ... å imorrn ska vi till boda borg med storasyster å då vill jag ju helst ha henne på ryggen så jag kan få leka lite oxå ~harkel~ menar ju såklart vara behjälplig hehe
4-barnsmamma, flickor Stora -99, Mellan -07,Lill -08 och Mini aug -14