Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
hcvc skrev:Jag torktumlade min och den krympte inte. Inte vad jag kunde märka i alla fall. (fast det är nog ingen garanti för att inte andra gör det) Den har lite annorlunda struktur nu men det hade den redann när jag tog ur den ur tvättmaskinen. Ska mangla den också tänkte jag.katha skrev:Torktumla inte! Den ska ju tåla det men kan krympa ytterligare (mer än de 5 % som krymps i tvätten). Den kan också bli tjockare.Formulerar om: vågar ni torktumla, stryka med ånga och/ eller centrifugera hårt? (Det vågar inte jag.)
Många stryker då den fortfarande är lite småblöt och stryker tills den är torr.
En del dinkar den (vätter) på den och stryker.
Eller gör som jag, stryker med mitt jättehäftiga ångstrykjärn. Jag behöver aldrig blöta på något plagg. Min svärmor tyckte att jag skulle behöva ett bra strykjärn nu när jag hade en del sjalar att stryka så jag fick ett jättefint järn i julklapp!![]()
sapos skrev:nu ligger Fresh i tvättmaskinen i färgbadVad blev det för färg?
sapos skrev:Vi väntar otåligt härsanna73 skrev:hemligt tills det är klartsapos skrev:nu ligger Fresh i tvättmaskinen i färgbadVad blev det för färg?
Ser fram emot![]()
Självklart kommer bilder sen! Behöver nog hjälp med nytt namn också
sapos skrev:NU äntligen är jag klar! Först blev det ingen färgså fick åka och köpa annan färg så den blev inte i den färgen jag tänkte mig men men gör inget för den blev snygg iaf
Men vilket som ligger den i maskinen igen för att tvätta ur överflödig färg nu, men tog kort när den var klar iaf, så har kort på den i blött tillstånd..
Först försökte jag färga den med blå, tänkte få lite turkost men det gick inte.. så den blev ..... ist
jelt skrev:Har beställt min Zara Lavendel idag!![]()
Kommer i mitten av juni
jelt skrev:Har beställt min Zara Lavendel idag!Får man fråga vad det kalaset kostade? (nyfiken ifall jag själv skulle beställa)![]()
Kommer i mitten av juni
jelt skrev:Har beställt via Kokobello. Bra service och prisOoooo!!! Varför skrev du detta???rekommenderar att beställa via henne. Hon skulle beställa hem nya nu, så kontakta henne snarast
![]()
Min kommer gå på 920:-
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?