Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Tröja av gamla kalsonger :lol: i ca stl 80, med 3/4 ärm. benen fick bli ärmar. Kroppen i annat tyg. sos-mudd
Bild

Och nya mammajeans till mig (inte som gaah!-syningen sist..) Nu klippte jag ner mönstret till stl 42 (istället för 46 som mitt stussmått sa :hmm: ) gjorde resår nedtill istället för mudd, de fic även bli liite smalare i benen, och lägre i midjan.
Tyget var ljusare än det förra, gillar det bättre, nu till sommaren.
Bild
Bild
vet inte om jag ska göra stickningar bak som bakfickor fast det inte är det? :hmm: alla stickningar är sydda med turkos tråd och därför fick mudden vara så med! Jag är mycket nöjd! Sköna och lagom i stl! :tumup: :vågen: Trots att jag sydde med mönster! :wink:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Mönstret är från ottobre nr 2/08. Samma som i "gaah"-tråden :wink: fast minskat denna gång. Isamma tidning fanns även mammakjol med mudd, så då kunde man bara ta mudden till kjolen på byxan istället!

Det är nån mer här (minns ej vem :oops: ) som sydde såna byxor, som blev jättefina, det är henne jag blev inspirerad av! :) Fast hon gjorde ingen mammamudd. :wink:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?