Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Provade naimiez fina Beco på sjalträffen i dag. Har läst här på forumet att den inte ska sitta så bra på långa personer, jag tillhör den kategorin med mina 180 cm, så jag har liksom inte brytt mig om att kolla in den mer. Men selen satt som en smäck, tyvärr 8) Lisa satt mycket bättre än i Ergon. När jag visade ett kort på mig i Becon för maken sa han att den var väldigt fin och undrade vad den kostar. Nu har Beco- :twisted: slagit sina klor i mig och det enda jag tänker på är Beco... Dessa sjalträffar är livsfarliga att gå på :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Förlåt :oops: men den var väldigt fin på dig ;-) Känner att jag hjälpte din :evil: .... ;-)
Användarens profilbild
Av Isanna
:lol: :twisted:

Hoppas att du hittar en superduperfin!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Min man, som är 183 cm, tycker också att Becon sitter bättre än Ergo - så det där beror nog inte bara på längden tror jag :)

Nu är det bara att införskaffa en finfin sels dårå :wink: :P
Användarens profilbild
Av Helma
naimiez skrev:Förlåt :oops: men den var väldigt fin på dig ;-) Känner att jag hjälpte din :evil: .... ;-)
Den är jätte fin. Får väl skylla mig själv när jag är med och röstar fram vilken Beco jag tyckte att du ska ha. :roll: :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe hoppsan så det kan gå! :wink:
Men becon är verkligen underbar!!! :heart:
Användarens profilbild
Av sus
Det har även hänt att folk går på sjalkalas i Stockholm och får Becofeber... Jag funderar som mest å om jag ska ha en "vanlig" eller om jag kanske ska vänta på den nya modellen... Svåra beslut. Och sen försöker jag bestämma mig för vilken färg som jag gillar och som min man skulle kunna tänka sig att ha på sig...
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
mammahappy skrev:Hehe hoppsan så det kan gå! :wink:
Men becon är verkligen underbar!!! :heart:
Håller med! :D
Användarens profilbild
Av April
Jag älskar också min Beco - sitter bäst av alla selar! :-) (enligt mig ;-))

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?