Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi har fått en svacka... F sover inte sin fmlur utan är trött och gnällig, då vill jag ha honom på ryggen. Provade "towidas" ryggknyt, shbc eller vrikkesikker, men då han sitter på ryggen innan jag fått till sjalen, sitter han rakt upp, liksom 90grader från min rygg, istället för att ligga fint... då går det inte alls och slutar med att en svettig irriterad mamma ger upp, och tar ringsjalen istället. (och får inget gjort)

idag assisterade pappan och då gick det fint, han var nöjd i säkert 20-30 min i allafall. sen fick han spring i benen igen. Tips? ska vi köra med assistans tills han upplever det som kul att få komma på ryggen i sjalen och förstår vad det innebär? det är ju lättare om jag gör knut innan jag korsar om honom (istället för som ryggsäck el thowidas)
Annars är towidas knytning skön och avlastande så skulle gärna få till den om han kunde hålla sig lugn i 1 min eller ngt.

Tips? eller annan knytning som kan passa?
Sånna situationer tyckte jag att det var enklast med att knyta ryggsäck, då kan man dra i överkanten så att barnet hamnar tätt mot din rygg, och så är det en snabb knytning, så han hinner inte lessna :tumup:
Idag har vi lyckats knyta vrikkesikker 3 ggr utan gnöl. men då är det med gåsen, Indion funkar det inte med.. :hmm: den som är så fin! Den är för kort för VS men shbc funkar, men tar längre tid för mig. + att det är svårare med indion för att den är kortare. problemet med gåsen är att den är lite smal så det är svårt att få in tyg under rumpan och även få det att räcka till nacken.

Måste köpa ny sjal! :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?