Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Vad byter vi i juni?
Byter vi alls något i juni?
Vem tar hand om bytet?
Jag kommer inte vara hemma så jag tar inte på mig något byte i juni.
Eller ska vi hoppa över sommarmånaderna och återkomma med byten i augusti/september igen?

De här finns kvar att välja på till byten från listan jag hade i vilket fall:
kylskåpsmagnet
nyckelring
ramar
glasögonfodral
grytlappar
grytunderlägg
tehuva
förkläde
Senast redigerad av zmurfan den tis maj 26, 2009 21:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Vad hände med förkläde?
Är gärna på och byter till hösten igen, då har jag fått i ordning på mitt hobbyrum :app:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag måste ha förlagt förklädet någonstans... men det är lugnt... jag klarar nog att peta in det igen. :)
Användarens profilbild
Av solängel
Det går väl att göra små byten under sommaren, juni och juli? Typ kylskåpsmagnet, eller smyckebyte som det var förra sommaren?
Av Enid
Nyckelring :eld: . Det är ju inte så stort att göra heller.
Av Smultronbarn
Jag vill gärna ha ett sommarbyte, för då har jag tid! :vågen:

Zmurfan: Är det svårt att hålla i en bytestråd? Är det mest att fixa en omröstning samt samordan adresser/byteskompisar?

Smycke, förkläde, tehuva - eller min favorit i repris väskbyte! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Smultronbarn skrev:Jag vill gärna ha ett sommarbyte, för då har jag tid! :vågen:

Zmurfan: Är det svårt att hålla i en bytestråd? Är det mest att fixa en omröstning samt samordan adresser/byteskompisar?

Smycke, förkläde, tehuva - eller min favorit i repris väskbyte! :D
Man samlar in alla adresser. Matchar ihop alla med varann. Och skickar ut adresser till den de ska skicka till. Inte så invecklat. Allt beror på hur svårt man gör det för sig.
Jag skriver ner alla adresser i ett word-dokument direkt jag får in dem. Sen tar jag ett nytt worddokument och gör iordning en två spalter där jag skriver in alla namn två gånger. I ena spalten i alfabetisk ordning typ och i andra spalten i oordning så att alla får en varsin byteskompis. Sen är det bara att skicka ut alla adresserna.

Jag kommer inte att vara hemma så mycket i sommar så därför tar jag inte på mig att anordna detta byte. Kommer troligast inte heller ha tid att pyssla något.
Användarens profilbild
Av äpple
Jag kan tänka mig att sommarpyssla lite. Det verkar ju som Smultronbarn är sugen att hålla i trådarna, eller?
Av corona
Jag är gärna med på ett sommarbyte :D
Men, vill inte organisera ngt nu innan förlossnngen :roll:
AnKa skrev: Smycke :eld:

Grytlappar är väl redan bytt va?
Vi har bytt smycken också, men för min del kan jag pyssla och byta samma sak flera ggr om, man får ju nya, fina och annorlunda saker varje gång :vågen:
Användarens profilbild
Av teres
lite sugen, beroende på vad det blir.
För min del får det helst vara textilt!
Av Enid
Ska vi starta omröstning eller ska den som tar på sig att ha hand om bytet få bestämma?
Användarens profilbild
Av Fina
jag skulle vilja vara med på ett byte, men inget av det som står ovan intresserar mig. Skulle vilja byta barn-eller vuxenkläder. Kanske ska göra en helt ny tråd om det som står utanför juni-bytet? Fast det känns lite dumt när det finns en bytestråd redan. :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?