Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Försökte tidigare få tag i trikå här, men det blev aldrig något av det, så jag provar igen. Vill sy T-shirtar och pyjamasar till mina pojkar och vill gärna köpa trikåtyg eller kanske byta mot något annat. :D
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag har en grön (eller grönblå) trikåbit som jag vill bli av med, kanske mer, kollar ikväll.
Ska mäta det gröna då också, om du är intresserad. Jag tittar gärna på vad du har.

Bild
Av Britt
Förlåt :oops: ! Jag glömde maila, men nu har jag gjort det...
Användarens profilbild
Av zandrama
Just ja, jag kunde ju ha tagit med lite idag om du hade hojtat till... En anledning att ses igen. :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:Just ja, jag kunde ju ha tagit med lite idag om du hade hojtat till... En anledning att ses igen. :wink:
Absolut! :tumup:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Sanfora skrev:Jag har en grön (eller grönblå) trikåbit som jag vill bli av med, kanske mer, kollar ikväll.
Ska mäta det gröna då också, om du är intresserad. Jag tittar gärna på vad du har.

Bild
Den är högintressant! Ja mät den gärna och säg vad du vill ha för det! :D
Användarens profilbild
Av Sanfora
Det är ca 83 cm i bredd (rundstickat, så dubbel bredd om du klipper upp det) och drygt 150 cm långt. Har du något skoj att byta med så kollar jag gärna, jag letar mest röda/rosa/lila/orange/bruna tyger, inte nödvändigtvis i kombination ;-) Retro är intressant :-D
Av Marine78
Är det något särskilt du är intresserad utav? Jag har nästan hur mkt tyg som helst som kan få flytta. Behöver rensa lite granna...mönstrade och enfärgade finnes. Är det enbart vanlig trikå? Eller velour/jogging etc?
Användarens profilbild
Av zandrama
Marine78 skrev:Är det något särskilt du är intresserad utav? Jag har nästan hur mkt tyg som helst som kan få flytta. Behöver rensa lite granna...mönstrade och enfärgade finnes. Är det enbart vanlig trikå? Eller velour/jogging etc?
*gaaah*
*jag såg inte det där*
Av Marine78
*skratt* nu så har jag kollat igenom mina "gömmor". Här kommer i första hand de "stora" bitarna som jag kan avvara (jag kan även dela på mindre om man önskar det):

Bild
Först ut en massa trikåtyger:
Zoodjur på vit botten 115 cm på ca 130-140 cm bredd 130 kr/m
Turkosa flodhästar 100 cm på halv bredd 70 kr
Orange flodhästar L-formad tygbit 1 m bred 0,95 m hög 70 kr
Landskapstyg 110 cm full bredd 169 kr/m
Bomullsviscose "blommig" brun botten 100 cm 129 kr/m
Lila kaniner JNYdesign 6 meter 150 kr/m
Gröna flodhästar 3 meter 139 kr/m
Lila/lila elefanter 120 cm 139 kr/m
Gul/lila elefanter 130 cm 139 kr/m
Gula elefanter 100 cm 139 kr/m
Röda elefanter 45 cm 139 kr/m
Marinblå trikå med senapsgula och vinröda ränder 2 styck bitar 0,9 m vardera 60:-/st
Röd/orangerandig E-slöjdstrikå 90 x 50 cm 45:-
Eisertrikå orange/turkos 150 cm 75:-
Hilco Campan orange/turkos 0,5 m 95:-
Hilco Campan brun/röd 1,00x0,45 m 50:-
Svart bomull/elastan med beige rand 1,25x0,45 m 60:-
Svart bomullsviscose med bebgie prickar 1,00x0,45 m 50:-
Svart/mellanblå 0,5x0,95m 50:-

Bild
Tunn jogging brunmelerad 150 cm 139kr/m
Mönstrad jogging 1,10x0,9m 120 kr
Koboltblå jogging 1,25x1,0m 100 kr
Ekologisk velour 2 meter full bredd 150 kr/m

Bild
Dessa tyger lämpar sig främst till byxor, eller om man hellre vill till inredning. Kör enhetspriset 80 kr/m på dessa tyger om ngn är intresserad. Har även en del mindre bitar trikåtyg som kan lämpa sig till t ex dockkläder, mössor etc så hojta till vid intresse.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill ha lila/gula elefanter och landskapstrikån!
Av Marine78
zandrama skrev:Jag vill ha lila/gula elefanter och landskapstrikån!
Hejsan!
Tygerna är dina om du fortfarande vill ha dem! Har haft lite strul med inloggningen men nu verkar jag vara på rätt spår igen.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?