Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Längden vet jag inget om, men bredden bör väl vara samma som kortsjalarna? :hmm: kan mäta en sådan lite senare. Dock vill jag säga att jag tycker att ringarna är för klena på dem, provade en i butik en gång och gillade den INTE. Däremot har jag en som jag sytt själv från en kortsjal och den är suverän! :tumup:
Av legenden29
Är det det du har tänkt göra med den? Jaså du... då får jag kanske köpa ringarna av dig, för jag vill nog hellre ha en ringsjal, jag!!!! Lova att inte sälja dem till någon annan!
Användarens profilbild
Av borås
legenden29 skrev:Är det det du har tänkt göra med den? Jaså du... då får jag kanske köpa ringarna av dig, för jag vill nog hellre ha en ringsjal, jag!!!! Lova att inte sälja dem till någon annan!
lugn och fin, lugn och fin! :kort:

det är BÄRA BARN tråden handlar om, inte Föräldrar&Barn... :klappar:
Av legenden29
Men huga vilken tur! Trodde ett tag att du skulle slakta sjalen! Jag behöver ringar men har inte kunnat med att ta de som sitter i FÖRÄLDRAR OCH BARN-sjalen, det gillar jag sjalen för mycket för. Lova att jga har första tjing OM du skulle ta dig för att göra något annat av den här! Vi ses imorgon! Ni är så välkomna så!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?