Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
sapos skrev:vad ni handlar!! :siishah: jag har ju inte ens tryckt på köp än :wink: Och får se hur det blir vet inte om jag orkar gosa in ännu en sjal :hmm:
Drömsjalen orkar man alltid gosa in.. :Hahaa: annars säljer man den.. 8)
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
sapos skrev:vad ni handlar!! :siishah: jag har ju inte ens tryckt på köp än :wink: Och får se hur det blir vet inte om jag orkar gosa in ännu en sjal :hmm:
Drömsjalen orkar man alltid gosa in.. :Hahaa: annars säljer man den.. 8)
:lol: Är det så? Men ja jag vet inte vilken som är drömsjalen :rodna:
Av legenden29
Men sapos, ramlade det inte in massor hos dig alldeles nyligen???? Eller är jag helt ute o cyklar (balansen är inte den bästa hos mig...)?
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Men sapos, ramlade det inte in massor hos dig alldeles nyligen???? Eller är jag helt ute o cyklar (balansen är inte den bästa hos mig...)?
:rodna: nej inte massor, bara en MOln sjla och en Angelpack och en MT :wink: fast till det sålde jag tre sjalar också elller ja två den tredje ska flytta vid löning
Av Jinxan
mari_tres skrev:Tänk vad kul det vore om det blev storträff nån gång så att man får klämma på alla fina sjalar och träffa alla fina sjalare :heart: Jag känner att jag bor liiite för långt norrut ibland :roll: och då bor vi ändå ganska precis i mitten :roll:
:heart:
Det finns sovplats här om du behöver någon gång ;)
I alla fall några extrasängar och en soffa. :tumup:
Av legenden29
sapos skrev:
legenden29 skrev:Men sapos, ramlade det inte in massor hos dig alldeles nyligen???? Eller är jag helt ute o cyklar (balansen är inte den bästa hos mig...)?
:rodna: nej inte massor, bara en MOln sjla och en Angelpack och en MT :wink: fast till det sålde jag tre sjalar också elller ja två den tredje ska flytta vid löning
Ja men då så, då hade du ju BEHOV av lite sjalaro selar o då räknas det ju inte i egentlig mening! Tryck på köpknappen nu o slöshandla lite (så slipper jag känna mig ensam...)!!!!
Av legenden29
mari_tres skrev:Tänk vad kul det vore om det blev storträff nån gång så att man får klämma på alla fina sjalar och träffa alla fina sjalare :heart: Jag känner att jag bor liiite för långt norrut ibland :roll: och då bor vi ändå ganska precis i mitten :roll:
Jag kommer förbi Sundsvall i sommar så då kan vi kanske träffas några stycken o nypa lite i varandras tyger!
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
:heart:
Det finns sovplats här om du behöver någon gång ;)
I alla fall några extrasängar och en soffa. :tumup:
:heart: här med om nån skulle vilja/behöva :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
legenden29 skrev:
Jag kommer förbi Sundsvall i sommar så då kan vi kanske träffas några stycken o nypa lite i varandras tyger!
:tumsup: får se om vi är hemma då också :lol: Vet du ungefär när?
Av legenden29
Endera blir det början av v 27 eller slutet av v 28! Tänkte ha en rundresa till familjen under två veckors tid. Bara våldgästa o mjuta av all uppmärksamhet man får när man inte är "hem" så ofta!!!!
Användarens profilbild
Av Jemmah
Fast jag tycker nog att du bor lite långt söderut :wink: Skulle annars gärna titta förbi och kolla på sjalarna och trädgården och bebisen som kommer snaaaaaart :loving:
Användarens profilbild
Av sapos
:iagree:
Användarens profilbild
Av CasaMia
Men vi på år breddgrad ska ju träffas snart - du kommer väl Sapos?
Av eamane
CasaMia skrev:Men vi på år breddgrad ska ju träffas snart - du kommer väl Sapos?
Det var ju lite osäkert :( Hon skulle fira sambons födelsedag den dagen...
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
CasaMia skrev:Men vi på år breddgrad ska ju träffas snart - du kommer väl Sapos?
Det var ju lite osäkert :( Hon skulle fira sambons födelsedag den dagen...
mm precis.... ¨så synd då jag sett fram emot det, enda dagen på typ hela sommaren vi är upptagna :|
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?