Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Fick en förfrågan hur man bäst använder ringsjal till en nyfödd. Det är en kompis till min syster som köpt sig en ringsjal och hon har en månad gammal bebis. Jag har själv bara provat ringsjal ett fåtal gånger och tycker att det är en av de svårare sjalvarianterna. Ja, den ser enkel ut men det är svårt att få till bra.

Vad för bärsätt och finns det bra instruktioner vad man skulle kunna göra med en ringsjal någonstans? Jag har tänkt visa att bära japanskt men det borde finnas mer bra sätt som ni kan visa mig så jag kan skicka beskrivningar till dem.
Användarens profilbild
Av ericah
Jag bar M i ringsjal när hon var liten (från ca en mån). Bar då med henne som groda i japansk "knytning". Funkade jättebra. Jag vet att det funnits fina kort i nån gammal tråd på bebis i ringo men jag hittade den inte när jag letade.
Användarens profilbild
Av jag71
Bar Skrutt upprätt i grodposition. Han låg i vagga när han fick flaska (amningen fungerade inte).
Användarens profilbild
Av frida
Bar A mycket i ringon när hon var ny. Tyckte det var väldigt smidigt men tror det kanske var det för att jag var sjalvan sedan tidigare. Storebror fick jag inte till i Ringon förrän han var många månader.
Ett tips i början kan vara att linda bebisen i en tunn filt och sätta ner "paketet" i ringon. Bebin får lite mer styrsel så det kan kännas stabilare/tryggare.

Japanskt men med ringarna lite för långt fram. A är två veckor
Bild
och vanligt (med ringarna lågt)
Bild
(åh nu blev jag sugen på en bebi till+ en ny ringo :heart: )
Användarens profilbild
Av ericah
frida skrev:Bar A mycket i ringon när hon var ny. Tyckte det var väldigt smidigt men tror det kanske var det för att jag var sjalvan sedan tidigare. Storebror fick jag inte till i Ringon förrän han var många månader.
Ett tips i början kan vara att linda bebisen i en tunn filt och sätta ner "paketet" i ringon. Bebin får lite mer styrsel så det kan kännas stabilare/tryggare.

Japanskt men med ringarna lite för långt fram. A är två veckor
Bild
och vanligt (med ringarna lågt)
Bild
(åh nu blev jag sugen på en bebi till+ en ny ringo :heart: )

Åhhh just de bilderna var det som inspirerade mig. Fick nämligen inte alls till det med ringsjalen med storebror. Men det funkade jättebra med lillasyster.
hmm kanske ska testa ringsjalen igen då.. har ju en två veckors och har behov av snabbärande...
det såg ju jättemysigt ut! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?