Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Didymos har ju lite olika blandningar av material i sina sjalar:
Siden/chasmere/bomull -ellipsen
Chasmere/bomull -koppar, grafit
Ull/bomull -aare, katja, flera olika indio
Siden/bomull - indio natur, aprikos/röd, blå, fåglarna (red birds), milliforie rosa och vit, wellen mint, ellips lavender
Hampa/bomull - indio natur
Lin/bomull - indio flera olika, jim

Har de gjort några fler varianter?
Eva har funnits i ullvarianten
sidensjalar har de även haft hellbleu wellen och aqua wellen samt en rosa wellen som gjordes i tror jag 5 exemplar. Sen har de funnits lite olika sidenindio, den första har jag för mig hade 50 % siden mot efterföljarnas 30 %
Här finns många av de olika blandningarna som de haft.
http://www.birdiesroom.com/DIDYMOS-Swatches.aspx

av de vanliga randiga vet jag inte om det funnits någon mer som varit med ull, jag funderar på om det har funnits Lena i ull? :hmm:
Jag har för mej jag såg nåt annat märke med blandning håromveckan men vilket :hmm:

Trikåsjalar finns det ju Mam Eco med hampa och så var det väl uppe en här nyligen med siden eller vad var det?
Ellevill ska ju till att släppa en she och he sidensjal.
Snart kommer det ju med ull därifrån.... Men det ska ju jag ha, tänk en zara med ull..en kall höst eller vinterkväll och burra in sig och bebben i en mysig, mjuk zarasjal...mmm
Av sjaltokan
katha skrev:Ellevill ska ju till att släppa en she och he sidensjal.
Snart kommer det ju med ull därifrån.... Men det ska ju jag ha, tänk en zara med ull..en kall höst eller vinterkväll och burra in sig och bebben i en mysig, mjuk zarasjal...mmm
Kanske får bli en ullzara då.. 8)
Av sjaltokan
legenden29 skrev:En ullZara o en Didy med cashmere! Jag vill oxå testa en He. Annars kan jag varmt rekommendera grafiten (fast det är väl helt fel färg för dig, fru rosa...).
de finns väl inte så många chasmere didysar?
thowida skrev:
legenden29 skrev:En ullZara o en Didy med cashmere! Jag vill oxå testa en He. Annars kan jag varmt rekommendera grafiten (fast det är väl helt fel färg för dig, fru rosa...).
de finns väl inte så många chasmere didysar?
Den första var en helt naturfärgad indio, eller jag tror i varje fall att det var den första. Den vet jag att en del hade problem med att den filtade sig.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?