Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Det är så länge sen jag har fått sjala så jag kanske har glömt hur man ska göra! Uschdå, tänk om det inte blir så trevligt som jag tänkt mig, tänk om jag inte KAN knyta längre, tänk om bebis inte gillar sjalen? (är det möjligt?)
Användarens profilbild
Av Jason
melon skrev:Svar nej. Det är inte möjligt :wink: :heart: Klart du minns och klart bebisen gillar att bäras.
Bra! :D Känner mig lite lugnad.
sannasmamma skrev:man minns och det är ännu gosigare andra barnet, särskilt att sjala direkt på bb :heart:
Ja, sjal på bb! Jag kommer ju att få sjala en yttepyttebebis eftersom jag började med Hannes först när han var tre månader. :heart:
Användarens profilbild
Av melon
Jason skrev:
melon skrev:Svar nej. Det är inte möjligt :wink: :heart: Klart du minns och klart bebisen gillar att bäras.

[
Ja, sjal på bb! Jag kommer ju att få sjala en yttepyttebebis eftersom jag började med Hannes först när han var tre månader. :heart:
Å då har du ju det gosigaste att se fram emot. En liten kängurubebis med smala ben som är innanför sjalen :heart: :loving: och så liten att man bara ser lite plufsig ut när man bär.
Jason skrev:
sannasmamma skrev:man minns och det är ännu gosigare andra barnet, särskilt att sjala direkt på bb :heart:
samma här. det var helt fantastiskt att se bolibompa på bb med sanna i knät och lilla emma i sjalen. adventsljusstakar i fönstren, julkalendern, varm choklad, tända ljus och mina fina ungar. jag skulle ge mycket för att få uppleva den stunden igen.
Användarens profilbild
Av Jason
Sannasmamma skrev:samma här. det var helt fantastiskt att se bolibompa på bb med sanna i knät och lilla emma i sjalen. adventsljusstakar i fönstren, julkalendern, varm choklad, tända ljus och mina fina ungar. jag skulle ge mycket för att få uppleva den stunden igen.
Det låter helt fantastiskt :heart:
Jason skrev:
Sannasmamma skrev:samma här. det var helt fantastiskt att se bolibompa på bb med sanna i knät och lilla emma i sjalen. adventsljusstakar i fönstren, julkalendern, varm choklad, tända ljus och mina fina ungar. jag skulle ge mycket för att få uppleva den stunden igen.
Det låter helt fantastiskt :heart:
:heart: :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?