Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

eftersom barnet har en naturlig ergonomisk ställning i sjalen (grodposition) så kan du bära precis hur länge som helst utan att ryggen tar någon skada. jämför med hur bebisen ligger inne i magen :D

men var noga med att knäna är högre än rumpan och att ryggen är rundad.
Hmm, jag har nog knytit den fel då :( Mer som för större barn. Fick det visat för mig och hade inte läst instruktionerna så noga :cry: Får börja knyta den som för spädbarn nu då. Kände liksom att det inte kunde vara bra att han satt i den positionen så länge, men som i grodposition är det ju en helt annan sak. Hoppas bara hans lilla rygg inte tagit skada...
Av Hell Cat
PralinM skrev:Hmm, jag har nog knytit den fel då :( Mer som för större barn. Fick det visat för mig och hade inte läst instruktionerna så noga :cry: Får börja knyta den som för spädbarn nu då. Kände liksom att det inte kunde vara bra att han satt i den positionen så länge, men som i grodposition är det ju en helt annan sak. Hoppas bara hans lilla rygg inte tagit skada...
Vet du, bebisar är jätteduktiga på att tala om när de är trötta i ryggen! :heart: Tror inte du behöver oroa dig, även större bebisar sitter ju ergonomisk i sjal.
JennyB73 skrev:
PralinM skrev:Hmm, jag har nog knytit den fel då :( Mer som för större barn. Fick det visat för mig och hade inte läst instruktionerna så noga :cry: Får börja knyta den som för spädbarn nu då. Kände liksom att det inte kunde vara bra att han satt i den positionen så länge, men som i grodposition är det ju en helt annan sak. Hoppas bara hans lilla rygg inte tagit skada...
Vet du, bebisar är jätteduktiga på att tala om när de är trötta i ryggen! :heart: Tror inte du behöver oroa dig, även större bebisar sitter ju ergonomisk i sjal.
:iagree: säger som jenny, jag tror knappast han tagit någon skada om han inte protesterat. men prova att ändra hur han sitter, låt gärna fötterna vara inne i sjalen så är det lättare att få till grodpositionen. lägg gärna in bilder om du vill så kan vi hjälpa till med knytningen :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?