Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Jag vill ju gärna ha en dolcino det var ju liksom en perfekt sjal på många vis men..

:gaah:

Den enda jag tycker är riktigt fin är den rosa (jamaica) och den är precis samma färg som min Eva, ska jag kanske maila och be dem tillverka i fler färger?? :wink: :roll:
thowida skrev:Jag vill ju gärna ha en dolcino det var ju liksom en perfekt sjal på många vis men..

Den enda jag tycker är riktigt fin är den rosa (jamaica) och den är precis samma färg som min Eva, ska jag kanske maila och be dem tillverka i fler färger?? :wink: :roll:
Jag håller med du! Maila! Om vi blir några som mailar så kanske, kanske.... :D Vilken färg vill du ha? Själv vill jag ha nån murrig varm färgkombination. Nåt i brunt och nåt i lila kanske... :)
mari_tres skrev:Färga? :Hahaa:
Det skulle jag nog aldrig våga mig på.... Tänk om det blir helt fel? *rys*
thowida skrev:
jelt skrev:Den rosa är underbar!!! :love: Vet att Knyt-an har den :vågen:
Jo men jag har ju liksom redan en sådan fast en didymos.. :hellu:
Visst hade du en bild på de två tillsammans?
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
jelt skrev:Den rosa är underbar!!! :love: Vet att Knyt-an har den :vågen:
Jo men jag har ju liksom redan en sådan fast en didymos.. :hellu:
Visst hade du en bild på de två tillsammans?
Bild

De är den andra och tredje från höger.. :loving:
oj vad lika de var :shock:

jobbigt läge att vilja ha en ny sjal och inte hitta nån :lol: . du hade en cashmirindio eller hur var det? eller de kanske inte är rätt färger för dig. hmm, jag tycker du ska färga nån sjal, jag gillar att se unika sjalar 8)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?