Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
Majalaja skrev:MÅSTE man placera barnet i selen innan man tar den på sig i Becon? Eller är det bara en möjlighet?
man måste göra det innan man tar på den på ryggen, men på magen kan man välja.
Användarens profilbild
Av Kate
diddeldi skrev:
Majalaja skrev:MÅSTE man placera barnet i selen innan man tar den på sig i Becon? Eller är det bara en möjlighet?
man måste göra det innan man tar på den på ryggen, men på magen kan man välja.
Om man är obekväm med att sätta i barnet först och sedan upp med hela paketet på ryggen så kan man göra en tvåstegsraket och ta på selen på magen och sedan i med barnet och därefter skuffa över sele och barn till ryggen.
Användarens profilbild
Av Lovika
Hade en BECO butterfly (etta) när sonen föddes och tyckte den var helt OK att bära på magen men på ryggen fick jag aldrig till det. Lånade en Manduca och det var himmelriket! Har sålt BECOn och bär nu enbart med Manduca. Den är helt fantastisk!! Väldigt enkelt att svinga och få till det själv också eftersom det inte är några remmar som skall in mellan mig och barnet (som i ex Patapum).
Rekommenderar Manduca!!
Användarens profilbild
Av Indah
Som du märker är det en smaksak och med din kroppstorlek så kan du nog ha båda selarna. Jag väger ca 10 kg mer än dig och kan ha Becon utan problem. Min sambo däremot är ganska bred över bring-/bröst-/axelpartiet och för honom var Becon döden. Han fick så ont och vägrade bära. Jag bytte då "hans" Beco till en Manduca och den satt perfekt på honom. Att han fortfarande vägrar bära beror nu inte på selen utan att han tycker det är bökigt :roll:

Så är det bara du som ska bära så är det nog horte vare vilken sele du väljer, ska din sambo också bära så är det nog bäst att ni provar ut en sele som passar er båda.

Manducan har ju faktiskt nu kommit med riktigt fina selar...OliveGrove och SweetButterfly:love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?