Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av legenden29
Vilket är ert allra bästa ryggknyt och vilken länk rekommenderar ni att jag ska kika på för att fatta hur ni menar att ni knyter?
Jag knyter bara på ett sätt men vill ha tips om fler o orkar inte surfa just nu...
Användarens profilbild
Av annikar
thowida skrev:ryggknyt a la thowida.. men det har du väl sett?
Jag har inte sett! Nyfiken :D
Av legenden29
Jag knyter som du thowida men brukar avsluta med knut i midjan. Måste testa ditt tibettrick. Vad tycker du är det som gör susen med just det sättet att avsluta på?
Av sjaltokan
JinxLinda skrev::hmm: Jag måste prova en variant på thowidas ryggknyt, den borde bli skön om sjalen räcker till :fnissa:
berätta om det lyckas.. :tumup:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev::hmm: Jag måste prova en variant på thowidas ryggknyt, den borde bli skön om sjalen räcker till :fnissa:
berätta om det lyckas.. :tumup:
Det ska jag göra.
Hoppas det, för då blir den nog optimal för mig :eld:
Användarens profilbild
Av tofka
Jag tycker att det var jättemycket som lossnade för mig när jag tittade på den här videon:
http://s3.photobucket.com/albums/y73/ju ... I_5342.flv
Det är omslutet, det enda jag använder. Ryggsäck är plågsamt :evil: Nyckeln till bekvämt ryggomslut tycker jag är att man får sjalen över barnets axlar från början. Då gör det inget att barnet förr eller senare tråcklar ut armarna, för sjalen sitter tillräckligt högt upp ändå. (Fast jag fattar inte hur hon får barnet så högt upp :roll: ).
Användarens profilbild
Av Helma
thowida skrev:ryggknyt a la thowida.. men det har du väl sett?
:iagree:
Just nu mest poppis! Lisa sitter som en smäck och sjalen lika så.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?