Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsisen
till min kusin som gärna vill bära sin pojk på kring 1 år och många goa kilon i sjal på ryggen ????

hon har en trikå men den är lite svajig..... och hon vet itne riktigt vad hon behöver .. ska ta med henne på träff nästa vecka om hon hinner men tänkte fråga lite före

BildBild
Användarens profilbild
Av jag71
En vävd! Av något slag. Där är det ju en smaksak vilken man tycker bäst om. Låt henne känna, klämma och provknyta alla sjalar på sjalträffen så ska du se att hon säkert hittar en som passar.
Användarens profilbild
Av jag71
marlene skrev:Vävd om hon vill bära i sjal annars ERGO el liknande sele
:oops: :oops: JAg liksom bara tog för givet att det handlade om sjal när hon nu redan hade en trikå. Snacka om att jag inte tänker alls ibland. :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
jag71 skrev:
marlene skrev:Vävd om hon vill bära i sjal annars ERGO el liknande sele
:oops: :oops: JAg liksom bara tog för givet att det handlade om sjal när hon nu redan hade en trikå. Snacka om att jag inte tänker alls ibland. :oops: :oops:
Jag tänkte bara på det för att jag föredrar att bära med ERGOn framför sjal på ryggen, annars hade nog inte jag heller tänkt på det.
Användarens profilbild
Av solanna
En MT kan ju vara ett komprimissalternativ mellan sjal och sele annars. Jag har provat både sjalar och selar och på ryggen tycker jag att MTn är överlägset bäst! :D
Användarens profilbild
Av emelie
Om hon nu inte vill ha typ Ergo (som jag ifs verkligen kan rekommendera)
så skulle jag föreslå en jaquardvävd Didymos, för det har jag :wink: och den är jättestadig o bra att bära på ryggen med; både 1 o 4åring går bra. :D
och det finns en del sjukt snygga också. :wink:
Användarens profilbild
Av kajsisen
tack för alla tipps ... pratade lite med henne om ergo men tror hon e nyfiken på en ny sjal

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?