Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
MEN!!! nu har det blivit sån där konstig error med thanisa's svar!!

Jag citerar in det eftersom man inte kan se det på vanligt vis:
thanisa skrev:Nu är det inte en vir och blå som är färgad men en liliac och hon som färgade den blev inspirerad av en vit och blå färgad i samma färg. Färga är dharma rust orange, ska försöka hitta den som var blå och se hur den blev. Denna sjal gillar jag!

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:Ooooo, nästan som zimt/koblolt fast tvärt om, likssom :app:

Bild
Ja, jag tycker den påminner om zimt/kobalt med ull eller kupfer cashmir.
Bild
zimt/kobalt med ull överst och sen kupfer under.
Användarens profilbild
Av thanisa
Fick nu fler svar på färgade blå och vita indio bla den som inspirerade till den färgade lila vita indion.
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Be-Linda
JinxLinda skrev:MEN!!! nu har det blivit sån där konstig error med thanisa's svar!!

thanisa skrev:Nu är det inte en vir och blå som är färgad men en liliac och hon som färgade den blev inspirerad av en vit och blå färgad i samma färg. Färga är dharma rust orange, ska försöka hitta den som var blå och se hur den blev. Denna sjal gillar jag!

Bild
Bild
Ljuvlig! :love:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thanisa skrev:Här kommer en till bild på en blå färgad lila.
Bild
Ja ni gör det inte lätt för en velig kvinna att välja färg! :eld:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:Du bad ju om hjälp.. :rofl:
:evil: Jo men nu blir jag fattig om jag ska ha alla dessa skönheter... :P :mrgreen:
Användarens profilbild
Av CasaMia
Jemmah skrev:... Och finns det förresten någon tråd med praktiska tips och no-nos inför färgning?
(lite OT, förlåt)
:iagree:
Ber även jag om ursäkt för OT, men liiite inom ämnet är det väl?

Och de röda och 'djuporange' här ovanför var ju sanslöst läckra!
Användarens profilbild
Av CasaMia
thanisa skrev: Bild
:love: :heart: Sån här vill jag ha!!! :heart: :love:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev: 2 pkt nitor rosa eller fuschia beroende på vilken rosa du vill ha i 60 grader.. :tumup:
Vad tror du om ett paket av varje? (passar på att fråga dig som färgat en del, själv har jag aldrig ens färgat en näsduk...) :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
JinxLinda skrev:MEN!!! nu har det blivit sån där konstig error med thanisa's svar!!

Bild
Var kan man hitta den färgen tro? :hmm:
Användarens profilbild
Av thanisa
Be-Linda skrev:
thowida skrev: 2 pkt nitor rosa eller fuschia beroende på vilken rosa du vill ha i 60 grader.. :tumup:
Vad tror du om ett paket av varje? (passar på att fråga dig som färgat en del, själv har jag aldrig ens färgat en näsduk...) :Hahaa:
Fuschia tror jag inte du behöver ta mer än ett paket utav. Jag färgade en sjal med ett paket fuschia och den blev inte det minsta svag i färgen, rosa tog jag dock två paket utav när jag färgade sjal med rosa.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?