Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
IED skrev:
thowida skrev:Vad är det för färger du vill ha tänkte om jag kunde hjälpa dig leta efter en sjal i dina färger?
Tack för erbjudandet!v
Tror inte att det finns men man ska ju aldrig säga aldrig :loving:
Helst en röd o svart men även randigt i massa olika blåanyanser (skulle helst haft rosa men passar inte till pojken min :D )
Spontant då:
Ellevill Zara orginal färgas röd
Alt didymos ellips svart färgad röd ska finnas bild någonstans

Blått finns ju massa sjalar Hoppediz har en hög, amazonas finns i blått, didymos har blåa.
Av sjaltokan
Det är en svart vit didymos elllips som är färgad röd. Färga själv är inget svårt.. :tumup: 8)

Här är orginalet..
Bild

Jag färgar gärna åt dig om du inte vågar själv.. :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag köpte hem en svart ellips för att jag tänkte färga den röd... men den är så fin som den är så det får vara :love:
Och sedan såg jag en svart ellips färgad turkos :love: men då har jag Louisatyg (svart med vita ränder) som jag tänkte färga turkost så ellipsen får ändå fortsätta vara som den är :loving:
Användarens profilbild
Av Beckah82
IED skrev:
thowida skrev:Vad är det för färger du vill ha tänkte om jag kunde hjälpa dig leta efter en sjal i dina färger?
Tack för erbjudandet!v
Helst en röd o svart men även randigt i massa olika blåanyanser (skulle helst haft rosa men passar inte till pojken min :D )
:hmm:

jag tycker ju absolut inte att rosa inte är något för pojkar men om man nu tycker det så är det ju upp till var och en. MEN det är ju DU som har sjalen, det är ju ett plagg på dig kan man säga och nog kan du ha rosa jacka eller byxor eller tröja även när du håller sonen? Då kan du ha rosa sjal också :-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Beckah82 skrev:

jag tycker ju absolut inte att rosa inte är något för pojkar men om man nu tycker det så är det ju upp till var och en. MEN det är ju DU som har sjalen, det är ju ett plagg på dig kan man säga och nog kan du ha rosa jacka eller byxor eller tröja även när du håller sonen? Då kan du ha rosa sjal också :-)
Det kan ju helt enkelt vara så att man inte gillar rosa själv :wink: jag har en dotter och inte en endaste rosa sjal :lol:
Och så kanske pappan inte trivs så bra i rosa men vill bära nån gång då och då han med?
Användarens profilbild
Av Beckah82
mari_tres skrev:
Beckah82 skrev:

Det kan ju helt enkelt vara så att man inte gillar rosa själv :wink: jag har en dotter och inte en endaste rosa sjal :lol:
Och så kanske pappan inte trivs så bra i rosa men vill bära nån gång då och då han med?
Ja såklart :-) men hon skrev att rosa inte går till sonen :-) annars hade jag inget sagt om det var "jag gillar inte rosa" eller "min man vill inte bära med rosa" osv men eftersom det handlade om sonen så svarade jag att även om man inte vill ha rosa till pojkar så är det ju inte pojken som har sjalen utan mamman :-)
Av IEDN
Beckah82 skrev:
IED skrev:
Tack för erbjudandet!v

Så sant som det är sagt men jag vet inte det tar lite emot att ha det på sig men men man kanske ska tänka om :hmm: :mrgreen: :hmm:
Av IEDN
thowida skrev:Det är en svart vit didymos elllips som är färgad röd. Färga själv är inget svårt.. :tumup: 8)

Här är orginalet..
Bild

Jag färgar gärna åt dig om du inte vågar själv.. :heart:

Den är verkligen helt perfekt och jag skulle verligen kunna tänka mig att köpa den och färga om den Men just nu är det alldeles för tomt i plånboken för att kunna lägga ut 1400 för en sjal även om jag bär min son merparten av hand vakentid.
Men när nästa löning kommer så är det inte omöjligt att den sjalen kommer att inhandlas :D
Tack för hjälpen!
Av sjaltokan
IED skrev: Den är verkligen helt perfekt och jag skulle verligen kunna tänka mig att köpa den och färga om den Men just nu är det alldeles för tomt i plånboken för att kunna lägga ut 1400 för en sjal även om jag bär min son merparten av hand vakentid.
Men när nästa löning kommer så är det inte omöjligt att den sjalen kommer att inhandlas :D
Tack för hjälpen!
Sätt ut en annons efter en begagnad på köpes.. :tumup:
Av IEDN
Jo jag vet att det finns massa blårandiga sjalar ute på marknaden men jag vill ha dem väldigt starka i färgerna och inte så matta som jag har sätt. Jag är en person som alltid klär mig i svart,rött och lila (när jag inte är gravid vill säga :mrgreen: då får man ta det man kommer i) och är det andra färger ja då är det skarpa som neon rosa, turkos osv.
Därför har jag inte hittat den perfekta sjalen som jag skulle kunna bära i och tänkte därför sy en egen.

Har idag slaktat ett påslakan dock i vitt bara för att provsy en långsjal och den var hur bekväm som helst att bära i så jag har ju iaf den tills jag antingen hittar en sjal att köpa eller ett bra tyg att sy en egen. Det är ju väldigt enkelt att sy så det är ju inget problem. Och vitt kan man ju alltid färga om funderade på att färga den först i svart batik och sedan röd men jag får se om jag hittar tid till det.

thowida Du är smart du det kan man ju alltid göra när jag funderat klart. :mrgreen:
Av sjaltokan
IED skrev:
Har idag slaktat ett påslakan dock i vitt bara för att provsy en långsjal och den var hur bekväm som helst att bära i så jag har ju iaf den tills jag antingen hittar en sjal att köpa eller ett bra tyg att sy en egen.
Då ska du testa en bra vävd sjal det är milsvid skillnad när barnet är lite större (typ över 10 kilo) jag vet jag började också min vävda-sjalkarriär med en hemmasydd..
Av IEDN
thowida skrev:
IED skrev:
Har idag slaktat ett påslakan dock i vitt bara för att provsy en långsjal och den var hur bekväm som helst att bära i så jag har ju iaf den tills jag antingen hittar en sjal att köpa eller ett bra tyg att sy en egen.
Då ska du testa en bra vävd sjal det är milsvid skillnad när barnet är lite större (typ över 10 kilo) jag vet jag började också min vävda-sjalkarriär med en hemmasydd..
Min son är 19månader och jag har haft honom i ergon tills nu har inte varit tillräckligt modig för att sjala upp honom på ryggen men nu har jag inget annat val eftersom jag är för tjock för ergon :lol:

Jag har alltid varit en pysselmänniska och sytt egna saker, broderat tavlor och stickat kläder. Så jag har aldrig varit bekväm med att bara köpa något klart. Då får jag ju inte det precis så som jag vill. :roll: Kanske lite kräsen jag vet inte :hmm:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?