- ons maj 20, 2009 22:04
Jag är helt ny på det här med bärsjal, men jag tycker det låter underbart! Min lilla son är snart 5 månader och väger redan 9 kilo (om inte mer) och det är för tungt för mig att bära honom i baby björn-selen jag fått. Jag skulle verkligen vilja bära honom nära längre stunder. jag blev sjuk efter förlossningen i förlossningsdepression så det känns som om jag missat dom första tre månaderna med mitt barn.. nu när jag mår betydligt mycket bättre vill jag spendera massor med möjlig tid med honom och ge värme och kärlek jag inte var förmögen till den första tiden. om jag har förstått rätt så är det mycket enklare att bära i sjalen?? Men nu när jag hittat denna sida så är det så OTROLIGT mkt info! hur ska jag orka läsa allt som är viktigt, hur ska jag veta vad som är rätt för just oss om jag nu ska köpa en fin sjal för 500 kronor.. Jag bor i en stor stad (Linköping) finns det någon här som är duktig på "sjalbärande" och som ger info, som har träffar IRL för intresserade..? Ni duktiga sjalbarns mammor, snälla hjälp mig och min älskade lilla Douglas lite!
Kramar från en hoppfull mamma
Kramar från en hoppfull mamma

vegan-mamma till underbarnet Douglas 081224